Вакансиялар
Артқа
Артқа

Вакансиялар

Стань частью НАО «Фонд социального медицинского
страхования»
Уважаемые кандидаты! Добро пожаловать в раздел вакансий НАО «Фонд социального медицинского страхования». Здесь вы найдете отличные возможности для профессионального роста и развития. Приглашаем вас ознакомиться с нашими текущими предложениями.

Актуальные вакансии

Түркістан облысы бойынша филиалының Әкімшілік мәселелері бойынша қызметтің заң мәселелері жөніндегі бас сарапшысы

"Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" КЕАҚ (бұдан әрі-Қор)  Ұлытау облысы бойынша филиалының Әкімшілік мәселелері бойынша қызметтің заң мәселелері жөніндегі бас сарапшысы бос лауазымға конкурстық іріктеу өткізілетіні туралы хабарлайды.
Заңды мекенжайы: 010000 Астана қаласы, Достық көшесі, 13/3.
Байланыс телефоны: 8 7172 674 674 (1209).

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: жоғары заңгерлік;

Жұмыс тәжірибесі: кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Азаматтық, Азаматтық-процестік, бюджеттік, кәсіпкерлік, Еңбек Кодекстерін, "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы", "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодекстерін (Салық кодексі), "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын,"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы", "Мемлекеттік сатып алу туралы", Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
- Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын білу;
- Қор қызметіне қатысты ішкі нормативтік құжаттарды білу.

Функционалдық міндеттері:
1. Мәмілелер (шарттар) жобаларына құқықтық сараптама дайындау және жүргізу;
2. Қордың ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеу;
3. Қордың нормативтік құқықтық актілерінің, ішкі құжаттарының жобаларына құқықтық сараптама жүргізу;
4. Талап-арыз жұмысын жүргізу;
5. Өз құзыреті шегінде мемлекеттік және өзге де ұйымдардағы Қордың ұстанымы мен мүдделеріне қатысу және ұсыну  ;

6. Қордың қызымет берушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
7. Қордың қызымет берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызымет берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
8. Қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;
10. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;
11. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы, филиал директоры жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Әңгімелесу.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар ұсынылады:
1) ішкі еңбек тәртібі қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2)еркін нысандағы түйіндеме (өлшемі 3х4 түрлі-түсті фотосуреті бар);
3) білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері.

Кандидаттар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты қосымша ақпарат береді (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар, олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер).

Дата начала приема документов: 21.11.2024 09:00:00
Түркістан облысы бойынша филиалының әкімшілік мәселелер жөніндегі қызметтің құжат айналымы жөніндегі сарапшысы (негізгі қызметкерді ауыстыру кезеңіне 26.01.2027 дейін)

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: білімі гуманитарлық/заңгерлік / техникалық / медициналық / экономикалық
Жұмыс тәжірибесі: кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі

Функционалдық міндеттері:
1. Филиал директорының қарауына ұсынылатын құжаттаманы дайындау сапасын бақылау;
2. Филиал директорының тапсырмаларын орындау;
3. Сыртқы және ішкі телефон қоңырауларына жауап беру, филиал директорына қызметтік ақпаратты тіркеу және беру, филиал директорының телефон арқылы сөйлесуін ұйымдастыру;

4. Филиал директорымен жұмыс кестесін жасау және келісу;

5. Отырысқа және кеңеске материалдар дайындау (қажетті материалдарды жинау, қатысушыларды өткізу уақыты мен орны, күн тәртібі туралы хабардар ету);

6. Филиал директорына қол қоюға ұсынылған құжаттардың ресімделуін, белгіленген мерзімде құжаттардың, тапсырмалардың орындалуын, құрылымдық бөлімшелерде істердің дұрыс ресімделуін және қалыптастырылуын бақылау;

7. Филиал директорының тапсырмасы бойынша хаттар, сауалдар, басқа да құжаттар дайындау;

8. Іс қағаздарын, оның ішінде кадрлық іс қағаздарын жүргізеді:
1) жеке және заңды тұлғалардың Шығыс және кіріс хат-хабарларын, өтініштерін қабылдайды және тіркейді және оны құрылымдық бөлімшелерге жібереді;

2) алынатын және жіберілетін хат-хабарлардың есебін жүргізеді, құжатты жүйелейді және сақтайды;

3) филиал директорының қол қоюына құжаттарды қабылдайды, олардың жасалу және ресімделу дұрыстығын тексереді;

4) қызметтік құжаттаманың сақталуын қамтамасыз етеді;

5) құжаттарды басып шығаруды, көшіруді және көбейтуді ұйымдастырады;

6) филиал істерінің номенклатурасын жасайды, істерді жедел сақтауды және оларды белгіленген тәртіппен мұрағатқа бергенге дейін пайдалануды қамтамасыз етеді;

7) филиалда құжаттама және құжаттама мәселелері бойынша консультациялар өткізеді;

8) филиал директорларынан филиал қызметкерлерінің тиісті өтініштерін, филиал қызметкерлерін іссапарға жіберуге арналған қызметтік жазбаларды келіседі;

9) филиал қызметкерлерінің жеке істерін қалыптастырады және ресімдейді;

10) филиал қызметкерлерінің жұмыс уақытын есепке алу табелін жасайды және қол қояды;

11) филиал қызметкерлерінің қызметінің тиімділігіне қатысты құжаттарды (мақсат картасы, бағалау) филиал директорымен береді және келіседі, кейіннен оларды Қордың коммуникациялар және персоналды дамыту департаментіне береді;

6. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
7. Қордың қызметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызметтер берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
8. Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне қылмыстық құқық бұзушылық белгілері туралы хабарлама беру;
9. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін)
10. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.
11. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы, филиал директоры жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Әңгімелесу.

Дата начала приема документов: 21.11.2024 09:00:00
Түркістан облысы бойынша филиалының медициналық көмектің сапасын бағалау және шарттық міндеттемелердің мониторингі бөлімінің бас сарапшысы (негізгі қызметкерді ауыстыру кезеңіне 05.01.2027 дейін)

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: денсаулық сақтау/экономика/қаржы "Денсаулық сақтау" бағыты бойынша білімі бар кандидаттар үшін соңғы 5 (бес) жыл ішінде міндетті біліктілікті арттыру;

Жұмыс өтілі: кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.


Функционалдық міндеттері:
1.Денсаулық сақтау субъектілерінің медициналық көмектің сапасы бойынша шарттық міндеттемелерді орындауына уақтылы мониторинг жүргізу:
1) ағымдағы (жоспарлы);
2) мақсатты;
3) жоспардан тыс;
4) проактивті;
өлім және өлім жағдайлары.
2. Мониторинг жүргізу нәтижелері бойынша қорытындылар қалыптастыру;
3. ИСМ-де сапаның перекресттік мониторингін жүргізуді бақылау, сапа мониторингіне жататын келіп түскен жағдайларды МКМСБ қызметкерлері арасында бөлу;
4. Қосымшаларға сәйкес медициналық көмектің белгілі бір түрлері және медициналық қызмет түрлері (бұдан әрі – медициналық көмек және қызмет түрлері) бойынша тізілімдерді қалыптастыру 4, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19 және 20 мониторинг ережелеріне.
5. Мониторинг қағидаларына 6, 9, 12, 15, 18 және 21 – қосымшаларға сәйкес медициналық көмектің белгілі бір түрлері және медициналық қызмет түрлері (бұдан әрі-медициналық көмек және қызмет түрлері) бойынша актілерді қалыптастыру.
6. Қызымет берушілердің қызметтерді сатып алу шартының талаптарын орындауы бойынша профилактикалық іс-шаралар жүргізу.
7. Сараптамалық кеңестің отырысына материалдар дайындау.
8. Медициналық көмектің сапасы мен көлемін мониторингілеу үшін Қор пайдаланатын ақпараттық жүйелерден кіріс және шығыс деректерінің дұрыстығына мониторинг жүргізу;
9. Сұраныс бойынша жетекшілік ететін Департаментке жедел ақпаратты уақтылы ұсыну;
10. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша азаматтар мен денсаулық сақтау ұйымдарының шағымдары мен өтініштерін қарау;
11. Медициналық көмектің сапасы мен көлемінің мониторингі мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуге және әзірлеуге қатысу;
12. Медициналық көмектің сапасы мен көлемін мониторингілеудің бизнес-процестерін автоматтандыру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеуге қатысу;
13. Медициналық көмектің сапасы мен көлеміне мониторинг жүргізу бизнес-процестерін автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеуге қатысу;
14. Қордың қызымет берушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
15. Қордың қызыметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызыметтер берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
16. Қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;
17. Қор қызыметтер берушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
18. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:
1) Әңгімелесу.

Кандидаттар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты қосымша ақпарат береді (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар, олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер).

Дата начала приема документов: 21.11.2024 09:00:00
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу