Вакансиялар
Стань частью НАО «Фонд социального медицинского
страхования»
Уважаемые кандидаты! Добро пожаловать в раздел вакансий НАО «Фонд социального медицинского страхования». Здесь вы найдете отличные возможности для профессионального роста и развития. Приглашаем вас ознакомиться с нашими текущими предложениями.

Актуальные вакансии

Заңды және жеке тұлғалармен жұмыс департаменті Кері байланысты жетілдіру және ақпараттандыру басқарма аға менеджері

Үміткерлерге қойылатын талаптар:
Облыстардағы білім: гуманитарлық / заңгерлік / денсаулық сақтау / фармация / медицина;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілінің болуы.


Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) жеке және заңды тұлғалардың хаттарын, шағымдары мен өтініштерін заңнамада белгіленген тәртіппен объективті, жан-жақты және уақтылы қарау, өтініш берушілерді олардың өтініштерін қарау нәтижелері және Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша қабылданған шаралар туралы хабардар ету;

2) АЖЖ жүйесін қолдаудың 3-ші желісінің функциясын орындай отырып, АЖЖ жүйесінде шағымдар мен өтініштерді уақтылы қарау;

3) жетекшілік ететін өңірлер бойынша Қордың CRM-жүйесіне (2 қолдау желісі) келіп түскен жеке тұлғалардың шағымдарын/өтініштерін уақтылы және сапалы өңдеуге бақылауды жүзеге асыру;

4) тиісті ақпараттық жүйелердегі деректерді салыстыра отырып, жетекшілік ететін өңірлер бойынша міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде (бұдан әрі – МӘМС) сақтандырылмаған диспансерлік пациенттер бойынша деректерге мониторинг жүргізу және өзектендіру;

5)Қордың ресми сайтын ақпараттық толықтыруды, мемлекеттік және орыс тілдерінде (қажет болған жағдайда ағылшын тілінде) Ресми сайтта орналастырылатын ақпараттың уақтылығын, мазмұны мен дұрыстығын жүзеге асыру; 

6) ИДР одан әрі жүргізу мақсатында өзекті ақпарат алу үшін Қордың құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі – БК) өзара іс-қимылды жүзеге асыру.

7) халықты ақпараттандыру және филиалдарда (бұдан әрі – ИНРО), сондай-ақ медициналық жұртшылыққа өтініштерді қарау жөніндегі бөлімдер үшін оқыту іс-шараларын өткізу және оларға қатысу;

8)қордың қызметін, медициналық көмек алу шарттарын түсіндіру бойынша Қордың жауапты БК өкілдерінің қатысуымен оқыту іс-шараларын, вебинарлар өткізу (қажеттілігіне қарай);

9) ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын (бұдан әрі – ЖРБ) жүргізу мәселелері бойынша қор, ЖРҰ филиалдарының қызметін үйлестіруді жүзеге асыру және ЖРБ филиалдары жүргізген есептілікті қалыптастыру.

10) мақсатты аудиториялар мен коммуникациялар арналары, ұсынымдар әзірлей отырып, қызмет бағыттары бойынша ИРР түзетуді жүзеге асыру;

11) есепті кезеңдегі ИНРО бөлімдерінің жұмысының қорытындыларын шығару, алдағы кезеңге арналған ИДР өткізу жөніндегі жоспарларды қалыптастыру, ИНРО бөлімдерімен кеңестер өткізу;

12) МӘМС жүйесіне қатысушылардың сақтандыру мәртебесін өзектендіру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен және олардың ведомстволық бағынысты ұйымдарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;  

13) ТМККК және МӘМС жүйесіндегі жүйелік проблемаларды анықтау үшін заңды тұлғалардың өтініштеріне талдау жүргізу, анықталған жүйелік проблемаларды шешу бойынша Қордың құзыретті мемлекеттік органдарына және (немесе) құрылымдық бөлімшелеріне ұсыныстар енгізеді;

14) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша есептілікті қалыптастыру;

15) өнім берушілер заңдық сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге шарттық міндеттемелерді бұзу фактілерін анықтаған жағдайда, басқармаға, Департаментке бекітілген шарттар бойынша талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны жіберу.

16) қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу.

17) заңды сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсынады.

18) Басқарма құзыреті шегінде Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу;

19) Қордың қалыптастырылатын Операциялық жоспарына ұсыныстар әзірлеу. Іс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ету және Қордың операциялық жоспарын орындау бойынша ақпарат дайындау;

20) Басқарма құзыреті шеңберінде тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарларының қатысуын және (немесе) іске асырылуын қамтамасыз ету;

21) медициналық қызметтерді тұтынушылардың мәртебесін және медициналық қызметтерді тұтынушылармен өзара іс-қимыл алгоритмін айқындау жөніндегі нұсқаулықтың талаптарын орындау, сондай-ақ оларды Басқарма құзыреті шегінде өзектендіру; 

22) өз құзыреті шегінде құжаттарды қарауға, қол қоюға және келісуге;

23) "МСАК көшбасшысы" конкурсын үйлестіру, қажетті ақпаратты, деректерді және материалдарды филиалдарға жіберу;

24) Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне, Департамент туралы ережеге және осы лауазымдық міндеттерге сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

25) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге міндетті.


Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 21.10.2025 18:30:00
Ситуациялық-талдау орталығының үлкен деректер басқармасының бастығы

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Салалардағы білім: Денсаулық сақтау / ақпараттық технологиялар / экономика / бизнес-аналитика / математика / техникалық / заңгерлік / менеджмент / Мемлекеттік және жергілікті басқару;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) СТО туралы Ережеге, Қордың ішкі құжаттарына, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқарма міндеттері мен функцияларының орындалуын ұйымдастыру және бақылау, сондай-ақ басқарма қызметкерлерінің еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауын бақылау; 

2) басқарманың үздіксіз жұмыс істеуін ұйымдастыру;

3) әртүрлі сыртқы және ішкі көздерден Қордың серверлік қоймаларына деректерді жинау, сақтау, өңдеу, трансформациялау және жүктеу процесін ұйымдастыру; 

4) СТО негізгі элементтерін және олардың Қордың бизнес-процестері контекстіндегі өзара байланысын сипаттайтын деректер нысанын (деректер көздерін және олардың өзара байланыстарын құрылымдық баяндау) әзірлеу; 

5) құрылымы, форматы, статистикалық ақпаратты қамтитын деректердің дұрыстығы бойынша алуан түрлі біріздендіруді жүзеге асыру;

6) деректер базасынан СТО алатын деректерді бағалау критерийлері мен жіктеу әдістерін әзірлеу;

7) біртекті емес Ақпараттық жүйелерді бірыңғай деректер қоймасына интеграциялауды жүзеге асыру;

8) әртүрлі дерекқорлардың ақпараттық жүйелерімен жұмысты үйлестіру;

9) деректер қоймалары мен витриналарының сапасын, өзектілігін және толықтығын қамтамасыз ету;

10) деректерді верификациялау қорының жауапты құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп жүргізу;

11) СТО құзыреті шеңберінде Қордың ақпараттық қауіпсіздігі талаптарының сақталуын қамтамасыз ету;

12) деректер қоймасының жұмыс істеу тиімділігінің мониторингі (деректерді сақтау және өңдеу жүйесінің жұмыс көрсеткіштерін талдау, жұмыс тиімділігін арттыру үшін түзетулер енгізу);

13) деректер инфрақұрылымын жаңғыртуды жүргізу, деректер көздерін және деректерді жинау әдістерін кезең-кезеңімен кеңейту;

14) деректерді өңдеудің қолданылатын әдістерін жетілдіру;

15) деректерді кешенді басқарудың бірыңғай архитектурасын әзірлеу;

16) жаңа құралдарды қолданыстағы ақпараттық жүйелермен интеграциялауды қамтамасыз ету;

17) бизнес-аналитика және жасанды интеллект құралдарының инфрақұрылымын баптау;

18) Талдамалық мақсаттар үшін деректерді дайындауды, тазалауды және құрылымдауды бақылау;

19) Қордың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін озық шешімдерді енгізу;

20) стандарттар мен нормативтік талаптардың сақталуын бақылау (деректерді өңдеу процестерінің қауіпсіздік, құпиялылық және нормативтік актілер талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету);

21) СТО құзыреті шеңберінде деректермен жұмыс істеу стандарттары мен рәсімдерін әзірлеу және енгізу;

22) деректер сапасының нормативтерін қалыптастыру, деректерді бағалау критерийлерін енгізу, деректерді сыныптау;

23) басшылықтан, Қордың құрылымдық бөлімшелерінен, филиалдарынан, мемлекеттік органдардан, бұқаралық ақпарат құралдарынан, азаматтардан және т. б. сұрау салулар бойынша интерактивті кестелер және/немесе талдамалық есептер дайындау.;

24) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың құжаттарын, өтініштерін қарау, келісу, қол қою, бұрыштама қою;

25) қор қызметкерлерін кәсіптік оқытуға және олардың біліктілігін арттыруға бағытталған бағдарламаларға қатысу;

26) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестерге, комиссияларға, жұмыс топтарына, конференцияларға және өзге де іс-шараларға қатысу;

27) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің, Қордың ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеуге, сондай-ақ әзірлеуді жүзеге асыруға және оларды іске асыруға қатысу; 

28) Қордың корпоративтік басқару кодексінің ережелерін сақтау;

29) бөлімшенің Тәуекелдерін басқару: қызметтің бейінді бағыттары бойынша тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау; тәуекелдерді басқару жөніндегі және тәуекелдерді азайту және/немесе азайту шаралары бойынша іс-шаралар жоспарларын әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізу және олардың мониторингі; негізгі тәуекел көрсеткіштерін әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізу және олардың мониторингі; тәуекелдерге ден қою және оларды басқару жөніндегі іс-шараларды іске асыру және, тәуекелдерді басқару жөніндегі ақпараттар мен материалдар; іске асырылған тәуекелдер бойынша ақпаратты уақтылы ұсыну; қордағы тәуекел-коммуникацияны дамыту процесіне жәрдемдесу;

30) СТО-ға бекітілген шарттар бойынша құзыреті шеңберінде өнім берушілердің шарттық міндеттемелерінің орындалуына мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету (бар болса):

өнім берушілер шарттық міндеттемелерді заңдық сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге бұзу фактілерін анықтаған жағдайда, СТО-ға бекітілген шарттар бойынша талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны жіберу;

қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың өз қауіпсіздігін ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;

заңды сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсынады;

31) орындалған жұмыстар актілеріне уақтылы қол қоюды қамтамасыз ету және Қор аппараты басшысының назарына жеткізу; 

32) өзінің лауазымдық міндеттері шегінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақтылы қарамау;

33) Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне, Департамент туралы ережеге және осы лауазымдық міндеттерге сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

34) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге міндетті.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 20.10.2025 18:30:00
Цифрлық даму орталығының МКАБЖ дамыту және сүйемелдеу басқармасының аға менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: Ақпараттық технологиялар немесе онымен байланысты АТ / математика / экономика;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, олардың тұрақты және дұрыс жұмысын қамтамасыз ете отырып, Қор процестерін автоматтандыруға, цифрландыруға және дамытуға қатысады;

2) құрылымдық бөлімшелерден келіп түсетін өтінімдерді, өтініштер мен бастамаларды ресімдейді, оларды жұмыс логикасын, пайдаланушы сценарийлерін және интерфейс талаптарын сипаттай отырып, әзірлеушілер үшін міндеттерге айналдырады. Қажет болған жағдайда ресми техникалық тапсырмасыз жұмыс істейді;

3) талаптарды жинау мен ресімдеуді, әзірлеуді сүйемелдеуді, автоматтандырылатын процестер шегінде АЖ тестілеуге және енгізуге қатысуды қоса алғанда, бизнес-процестерді автоматтандыру циклін жүзеге асырады;

4) As-Is / to-BE модельдеуді, қиындықтарды анықтауды және цифрлық трансформация бойынша ұсыныстарды қалыптастыруды қоса алғанда, Қордың бизнес-процестерін сипаттауға, талдауға, оңтайландыруға және автоматтандыруға қатысады;

5) Қордың бизнес-процестері өзгерген кезде АЖ жұмыс істеу логикасына тиісті өзгерістер енгізуге бастамашылық жасайды. Жаңа жүйелер мен модульдерді енгізу жөніндегі жобаларға қатысады, жоспарлар-кестелерді әзірлеуге қатысуды, трекерлердегі міндеттерді басқаруды, аралық нәтижелерді келісуді және басқа құрылымдық бөлімшелердің өкілдерімен өзара іс-қимылды қоса алғанда, міндеттерді орындау мерзімдерін, кезеңдерін және тәуекелдерін бақылайды;

6) нұсқаулықтарды, процестердің сипаттамаларын, жұмыс сценарийлерін, модульдер мен интерфейстердің логикасын қоса алғанда, Ақпараттық жүйелер бойынша жобалық, пайдаланушылық және пайдалану құжаттамасын әзірлейді және өзектендіреді;

7) Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, Қордың ақпараттық жүйелеріне пайдаланушылардың қол жеткізу құқықтарын әкімшілендіруді бекітілген саралау қағидаларына сәйкес жүзеге асырады;

8) ішкі АЖ-ны сыртқы ресурстармен (мысалы, мемлекеттік жүйелермен) интеграциялауға қатысады, Қордың құрылымдық бөлімшелері үшін олардың өкілеттіктері шегінде деректердің түсірілуін қамтамасыз етеді;

9) еңбек шығындарын, мерзімдерін, іске асыру тәсілін, құнын, сондай-ақ қосымша техникалық, бағдарламалық және әкімшілік ресурстарды тарту қажеттілігін қоса алғанда, Ақпараттық жүйелерді пысықтау және түрлендіру жөніндегі жұмыстардың көлемін бағалайды;

10) міндеттерді мердігер ұйымдарға беру процесін ұйымдастырады, құжаттаманы сүйемелдейді, бекітілген шарттар бойынша олардың орындалу мониторингін қоса алғанда, шарттық міндеттемелердің орындалуын бақылайды. Бұзушылықтар анықталған кезде заңдық сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбалар дайындайды. Құқық бұзушылық белгілері анықталған жағдайда Қордың ішкі қауіпсіздікке жауапты бөлімшесін хабардар етеді. Сондай-ақ шарттардың орындалуына қатысты тиісті сұрау салулар бойынша құжаттар мен ақпаратты ұсынады:

11) АЖ сынақтарын дайындауды және сүйемелдеуді, уәкілетті органдармен ("мемлекеттік техникалық қызмет" ақ) өзара іс-қимылды, сынақтардың қорытындылары бойынша түзету іс-шараларын іске асыруды, сондай-ақ бағалау нәтижелері бойынша нұсқамаларды орындауды қоса алғанда, Қордың ақпараттық жүйелерінің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етуге қатысады;

12) Қордың ішкі регламенттерінде, Орталық туралы ережеде, сондай-ақ басшылықтың тапсырмаларында көзделген өзге де міндеттерді орындайды. Кеңестерге қатысады, Мемлекеттік органдардың сұрау салуларын қоса алғанда, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайды, қызметтік хат алмасуды жүргізеді және Қордың әріптестерімен және басқа да бөлімшелерімен өзара іс-қимылды үйлестіреді;

13) Департаменттің және қордың басшылығы ішкі құжаттарға (жұмыс берушінің актілеріне), Департамент туралы Ережеге сәйкес жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

14) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе;

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 20.10.2025 18:30:00
Заңмен сүйемелдеу департаменті талап-арыз жұмысы басқармасының аға менеджері (негізгі қызметкерді ауыстыру кезеңінде 14.12.2026 дейін).

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Салалардағы білім: құқықтану;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі, заңгер лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) Департаменттің тәуекелдерді басқару процестерін қамтамасыз ету үшін Департамент директорына қажетті ақпарат береді;

2) талап қою-талап қою жұмыстарын жүргізеді: процестік құжаттарды, сотқа дейінгі талаптарды ресімдеу, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінен Қазақстан Республикасының Азаматтық процестік кодексінің талаптарына сәйкес дайындалған және ресімделген уәжді ұстанымды жазбаша кері қайтарып алуды алу;

3) Қор істің тарабы болып табылатын әкімшілік және азаматтық істердегі сот отырыстарына қатысады;

4) филиалдардың наразылық-талап-арыз жұмысын үйлестіру шеңберінде: процестік құжаттарға кері байланыс жобаларын, талап-арыздарды, шағымдарды, өтінішхаттарды, мемлекеттік бажды төлеу туралы қызметтік жазбаларды қарау, келісу, құқықтық сүйемелдеу және сот отырыстарына қатысу;

5) Қордың және оның филиалдарының сот практикасына талдау жүргізеді және сот істерінің қозғалысы туралы есеп дайындайды;

6) Департаменттің құзыреті шегінде және департамент директорының тапсырмасы бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелері әзірлейтін ішкі құжаттардың, құқықтық сипаттағы құжаттардың жобаларын қарайды; 

7) департамент директорының тапсырмасы шеңберінде Қордың ішкі құжаттарына құқықтық мониторинг жүргізеді;

8) Департаменттің құзыреті шегінде жұмыс топтарының, комитеттердің, комиссиялардың, Басқарманың, Директорлар кеңесінің отырыстарына қатысады;

9) Департамент құзыреті шегінде құқықтық жалпыға бірдей оқытуға қатысады;

10) Департаменттің құзыреті шегінде қызметтік жазбалар, хаттар дайындайды, жолдайды;

11) Қордың қызметіне байланысты туындаған мәселелер бойынша түсініктемелер алу мақсатында ұйымдарға, мекемелерге сұрау салулар дайындайды;

12) Департаменттің құзыретіне жататын мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттік және өзге де органдардың хаттарын, өтініштерін және өзге де өтініштерін қарайды;

13) Департаменттің құзыреті шегінде тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз етуді жүзеге асырады;

14) талап-арыз жұмысын жүйелендіру;

15) Департамент туралы ережеге және Қордың ішкі құжаттарына сәйкес департамент директоры, Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді жүзеге асырады.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 20.10.2025 18:30:00
Өтініш беру МӘМС калькуляторы Іздеу