Артқа
Артқа

2020 жылы тұрғындардың 720 мың өтініші қарастырылды – Б. Төкежанов

Қор өзінің байланыс арналары арқылы халықпен кері байланысты орнатуына ерекше назар аударады.  Өткен жыл ішінде біз 720 мыңға жуық өтінішті қабылдап, қарадық. 95%  астамы - МӘМС жүйесіне қатысу, медициналық көмек алу, коронавирус бойынша консультациялар. Бұл туралы ОКҚ өткен брифингте ӘМСҚ Басқарма төрағасы Б. Төкежанов мәлімдеді.

Осы өтініштердің ішінде қормен ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде медициналық қызметтер көрсетуге шарты бар медициналық ұйымдардың атына келіп түскен 8 мыңға жуық шағым бар.

Халық көбінесе консультациялық-диагностикалық қызметтердің қол жетімсіздігіне (жабдықтың болмауы, күту ұзақтығы, жолдаманың берілмеуі, кадр тапшылығы), медицина қызметкерлерінің дөрекілігі мен біліксіздігіне, медициналық көмек көрсету сапасына, ақылы қызметтерге жіберуге, ауруханаға жатқызудан бас тартуға, КДҚ ұзақ күтуге және т. б. шағымданады.

Олар, ең алдымен, халыққа медициналық көмекті дұрыс ұйымдастыруға қатысты, оның мәселелерін жергілікті жерлерде медициналық ұйымдар мен денсаулық сақтау басқармалары шешуі тиіс.

Қор медициналық қызметтерді қаржыландыру бойынша өз міндеттемелерін тұрақты орындайтынына қарамастан, пациенттің жолында түрлі кедергілер туындайды – бұл бірлесіп орындау шарттарының болмауы,  техниканың жетіспеуі, бейінді мамандардың тапшылығы,  ұзақ кезек күту, қандай да бір қызметтерді, әсіресе КДҚ ұсынудан бас тарту.

Денсаулық сақтау саласындағы жүйелі проблемаларды  медициналық ұйымдардағы менеджмент деңгейін арттыру, инфрақұрылымды қосымша қаржыландыру, медицина қызметкерлері үшін қолайлы еңбек жағдайын жасау арқылы бірлесіп шешу қажет.

Денсаулық сақтау жүйесінің негізгі қатысушысы ретінде қор 2021 жылы осы мәселелерді бірлесіп шешу жұмыстарын жалғастырады, бұл ретте басты мақсат – пациенттердің құқықтарын қорғау. Денсаулық сақтаудағы басты тұлға - науқас, оның мүдделері мен денсаулығы.

“Біздің мақсатымыз - денсаулық сақтау жүйесіндегі медициналық көмектің сапасын арттырудың катализаторына айналатын медициналық қызметтерді жеткізушілердің бәсекеге қабілеттігін арттыру. Осы жылдар ішінде жеке жеткізушілер нарығының динамикасы 50%-ға  асты, бұл соңғы 3 жылда қол жеткізілген үлкен нәтиже. Біз адал бәсекелестік деген ұстанымға берік боламыз, бұл сапалы медицинаға апаратын жалғыз жол” -деп Б.Төкежанов тұжырымдады.

20.01.2021
66% считают статью полезной Была ли эта статья для вас полезной ?
Сонымен қатар оқыңыз
УТВЕРЖДЕН ДОГОВОР ПРИСОЕДИНЕНИЯ В НОВОЙ РЕДАКЦИИ
ӨЗГЕРТІЛГЕН ЖАҢА ҚОСЫЛУ ШАРТЫ БЕКІТІЛДІ
Бұл шарт 2025 жылғы 3 қаңтардан бастап медициналық қызметтер берушілер үшін міндетті болады.
09.12.2024
БОЛЕЕ 140 ТЫСЯЧ ТЕНГЕ ПРИХОДИТСЯ НА МЕДУСЛУГИ ОДНОГО КАЗАХСТАНЦА
БІР ҚАЗАҚСТАНДЫҚТЫҢ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІНЕ 140 МЫҢ ТЕҢГЕДЕН АСТАМ ҚАРАЖАТ ТИЕСІЛІ
Желтоқсан айының 5-7 күндері «ДДСҰ» қазақстандық медициналық университеті ұйымдастырған «Global Health» халықаралық конгресі өтуде. ӘМСҚ басқарма төрағасының орынбасары Индира Саркенова түрлі елдерден келген әріптестерінің алдында ҚР МӘМС жүйесінің жай-күйі мен даму перспективалары туралы баяндама жасады.
06.12.2024
О ЧЕМ ГОВОРИЛИ НА ЗАСЕДАНИИ ОБЩЕСТВЕННО-КОНСУЛЬТАТИВНОГО СОВЕТА ФСМС
ҚОРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ-КОНСУЛЬТАТИВТІК КЕҢЕСІ ОТЫРЫСЫНДА НЕ АЙТЫЛДЫ
2024 жылдың 10 айының қорытындысы бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын қарқынды жүргізу нәтижесінде халықты МӘМС жүйесімен қамту деңгейі 2023 жылмен салыстырғанда 340 мыңнан астам адамға артты. Бұл туралы Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры жанындағы Қоғамдық-консультативтік кеңестің жетінші отырысында айтылды.
05.12.2024
Барлығын көру
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу