Вакансиялар
Артқа
Артқа

Вакансиялар

Стань частью НАО «Фонд социального медицинского
страхования»
Уважаемые кандидаты! Добро пожаловать в раздел вакансий НАО «Фонд социального медицинского страхования». Здесь вы найдете отличные возможности для профессионального роста и развития. Приглашаем вас ознакомиться с нашими текущими предложениями.

Актуальные вакансии

Адами ресурстарын дамыту департаментінің персоналды дамыту басқармасының бастығы (негізгі қызметкерді ауыстыру кезеңіне 23.12.2025 дейін)

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Салалардағы білім: экономика/ қаржы/ құқықтану/ денсаулық сақтау;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) Басқармаға жүктелген міндеттер мен функциялардың орындалуын қамтамасыз ету;

2) Басқармаға келіп түсетін құжаттардың уақтылы және сапалы орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

3) Департамент құзыреті шеңберінде Қордың нормативтік құқықтық актілері мен ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеу және келісу;

4) Персоналды дамыту саласындағы саясатты, Қор персоналын одан әрі дамыту бойынша ұсыныстарды әзірлеу;

5) персоналды оқыту жүйесін әзірлеу және енгізу;

6) Қордың корпоративтік іс-шараларын ұйымдастыру және оған қатысу;

7) өз құзыреті шегінде адам ресурстарын дамыту департаментінің ағымдағы мәселелері бойынша талдамалық есептер мен қызметтік жазбалар дайындау;

8) Қордың кадр саясатын әзірлеу/өзектендіру / жетілдіру;

9) қажетті корпоративтік мәдениетті қолдауға бағытталған іс-шаралардың тиісті жоспарларын әзірлеу және қалыптастыру;

10) кадр саясатын жетілдіру мақсатында құқықтық актілерді, ішкі құжаттарды, саясаттарды, қағидаларды, корпоративтік стандарттар мен әдіснаманы әзірлеу;

11) персоналды бейімдеу, тәлімгерлікті енгізу және дамыту, оқытуды ұйымдастыру, персоналды іріктеу кезінде кандидаттарға қойылатын біліктілік талаптарын жетілдіру жөніндегі саясатты әзірлеу;

12) Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша комиссиялардың, сараптамалық және өзге де жұмыс топтарының құрамына қатысу;

13) «Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры» КЕАҚ-ның 2020-2025 жылдарға арналған Даму стратегиясын іске асыру жөніндегі Операциялық жоспарының көрсеткіштерін (іс-шараларын) орындауды қамтамасыз ету;

14) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша құжаттарды қарау, келісу, қол қою;

15) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;

16) Басқарма алдында қойылған міндеттер мен функциялардың, тапсырмалардың орындалуын ұйымдастыру және бақылау;

17) Департамент директорының не Басқарманың құзыреті шегінде оның міндетін атқарушы тұлғаның өзге де тапсырмаларын орындау;

18) Қор басшылығының тапсырмасы бойынша Басқарманың құзыреті шегінде мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдарда Қордың мүдделерін білдіру;

19) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша басшылыққа есепті және өзге де құжаттаманы ұсыну;

20) Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;

21) Департаментке бекітілген шарттар бойынша құзыреті шеңберінде өнім берушілердің шарттық міндеттемелерінің орындалуына мониторинг жүргізу (бар болса);

22) өнім берушілер заңмен сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге шарттық міндеттемелерді бұзу фактілерін анықтаған жағдайда Департаментке бекітілген шарттар бойынша талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны жіберу;

23) қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;

24) заңмен сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсыну;

25) Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу;

26) Қордың қалыптастырылатын Операциялық жоспарына ұсыныстар әзірлеу. Іс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ету және Қордың операциялық жоспарын орындау бойынша ақпарат дайындау;

27) тәуекелдерді басқару процесін қамтамасыз ету:

тәуекелдерді сәйкестендіру және іске асырылған тәуекелдердің Тіркелімін/Базасын қалыптастыру, оның ішінде жаңа тәуекелдерді анықтау және тіркеу;

тәуекелдерді басқару және тәуекелдерді азайту және/немесе азайту шаралары бойынша іс-шаралар/іс-шаралар жоспарларын әзірлеу;

Қордағы тәуекелдерді басқаруға жауапты құрылымдық бөлімшеге тұрақты негізде есеп беру;

Қордағы тәуекел-коммуникацияны дамыту процесіне қатысу және жәрдемдесу;      

негізгі тәуекел көрсеткіштерін әзірлеу және негізгі тәуекел көрсеткіштері бойынша ағымдағы мәртебенің мониторингі;

тәуекелді азайту бойынша ұсыныстар енгізу; 

күнделікті негізде тәуекелдерді ағымдағы басқаруды қамтамасыз ету;                

28) ішкі құжаттарға (жұмыс берушілердің актілеріне), Департамент туралы ережеге сәйкес департамент, Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе;

2) Әңгімелесу.

Дата начала приема документов: 08.11.2024 09:00:00
Ұлытау облысы бойынша филиалының медициналық көмекті жоспарлау, орындауды талдау және болжау бөлімінің бас сарапшы - бухгалтері

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: экономика/қаржы/бухгалтерлік есеп және аудит.
Жұмыс тәжірибесі: кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) бухгалтер лауазымында кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:
1. ТМҚ, филиалдың негізгі құралдарын, материалдық емес активтерін есепке алу:
1) филиал қызметтер берушілерін есепке алу;
2) филиалдың дебиторлық және кредиторлық берешегін бақылау;
3) филиал қызметкерлерінің іссапар шығыстары бойынша аванстық есептердің дұрыс жасалуын бақылау;
4) филиал қызметкерлері бойынша жұмыс уақытын есепке алу табельдерінің дұрыс жасалуын бақылау;
5) Орталық аппараттың бухгалтерлік есеп департаментіне филиалдың есептілігін ұсыну;
6) статистикалық басқармаға филиалдың есептілігін ұсыну;
7) филиалдың салық есептілігін салық органдарына беру;
8) аумақтық салық органдарымен өзара іс-қимыл жасау;
9) жол парақтарының дұрыс ресімделуін бақылау;
10) спидометрлердің көрсеткіштерін салыстыру;
2. Бухгалтерлік есеп деректері бойынша филиалдың қаржы-шаруашылық қызметіне талдау жүргізуге қатысу, сондай-ақ филиалдың тауар-материалдық қорлары мен негізгі құралдарына, активтері мен міндеттемелеріне түгендеу жүргізу;
3.Есептілікті жасау үшін тиісті есепке алу учаскелері бойынша деректерді дайындайды, бухгалтерлік құжаттардың сақталуын қадағалайды, оларды мұрағатқа беру үшін белгіленген тәртіпке сәйкес ресімдейді;
4. Міндеттемелердің бухгалтерлік есебін жүргізу бойынша жұмысты орындайды, бухгалтерлік есептің тиісті учаскелері бойынша бастапқы құжаттаманы қабылдауды және бақылауды жүзеге асырады және оларды есептік өңдеуге дайындайды
5. Бухгалтерлік ақпараттың дерекқорын қалыптастыру, жүргізу және сақтау бойынша жұмыстарды орындау, деректерді өңдеу кезінде пайдаланылатын анықтамалық және нормативтік ақпаратқа өзгерістер енгізу.
6. Бөлінетін бюджет қаражатының көлеміне сәйкес өнім берушілердің медициналық қызметтер көрсету көлемін жоспарлау.
7. Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (бұдан әрі - ТМККК) және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (бұдан әрі-МӘМС) шеңберінде медициналық көмек берушілердің медициналық қызметтерге ақы төлеу әдіснамасын жүргізу және қалыптастыру.
8. Бюджет қаражатын игеру және атқару жөніндегі есепті қалыптастыру (айлық, тоқсандық, жылдық есептік Нысандар).
9. ТМККК және МӘМС жүйесі шеңберінде жасалған шарттар бойынша денсаулық сақтау субъектілерінің шарттық міндеттемелерінің орындалу барысын тексеруді жүзеге асыру.
10. Филиал бойынша Медициналық қызметтерді сатып алу жоспарының орындалуы туралы ақпаратты, филиал бойынша төлемдер бойынша жеке қаржыландыру жоспарының орындалуы туралы ақпаратты қалыптастыруды ұйымдастыру және бақылау.
11. Әрбір қызметтер берушілердің бөлінісінде жасалған қызметтерді сатып алу шарттары бойынша сомаларды ай сайын бөле отырып, төлеуге қабылданатын сомаларды салыстырып тексеру жүргізу.
12. Әрбір қызметтер берушілердің бөлінісінде жасалған қызметтерді сатып алу шарттары бойынша сомаларды бөле отырып, филиал бойынша ақы төлеуге өтінімді қалыптастыру.
13. Әрбір қызметтер берушілердің бөлінісінде жасалған қызметтерді сатып алу шарттары бойынша сомаларды бөле отырып, филиал бойынша ақы төлеуге өтінімді қалыптастыруды ұйымдастыру және бақылау.
14. Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган және Қор іске асыратын бағдарламалар мен бағыттар бойынша Медициналық қызмет көрсетушілермен және тұтынушылармен ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу.
15. Мемлекеттік және реттеуші органдармен, жетекшілік ететін ӨК-мен және Қор филиалының/Орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелерімен хат алмасу, ақпарат сұратуларына жауап дайындау және басшылықтың өзге де тапсырмаларын орындау
16. 1C БЖ енгізу: кәсіпорынға келісімшарттар, орындалған жұмыстар актілері бойынша мәліметтер енгізу.
17. 1С БЖ бойынша қалыптастырудың дұрыстығын бақылау: кәсіпорын медициналық қызметтерге ақы төлеуге өтінімдер, Денсаулық сақтау субъектілерімен салыстыру актілері.
18. Денсаулық сақтау субъектілерімен өзара есеп айырысуларды салыстырып тексеруді уақтылы жүргізу.
19. Қор қызметтер берушінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
20. Қордың қызметтер беруші шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызметтер берушімен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
21. Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне қылмыстық құқық бұзушылық белгілері туралы хабарлама беру;
22. Қор қызметтер берушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін)
23. Денсаулық сақтау субъектілерінің көрсетілетін қызметтеріне ақы төлеу тәртібін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерде, медициналық көрсетілетін қызметтерді сатып алу және тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және (немесе) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде көрсетілетін қызметтерді сатып алуға қосылу шарттарында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде Денсаулық сақтау субъектілеріне көрсетілетін қызметтерге ақы төлеуді қамтамасыз ету
24.Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:
1) Әңгімелесу.

Дата начала приема документов: 08.11.2024 09:00:00
Ұлытау облысы бойынша филиалға медициналық көмекті сатып алу және төлеу бөлімінің бас сарапшысы

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Салалардағы білім: Құқықтану/ медицина/ экономика /техникалық.
Жұмыс тәжірибесі: кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:
1. Түрі мен нысанын көрсете отырып, әлеуетті медициналық қызмет көрсетушілердің дерекқорын құру;
2. Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекіткен тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде денсаулық сақтау субъектілерінен көрсетілетін қызметтерді сатып алу қағидаларын сақтау;
3. "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда денсаулық сақтау субъектілерінің міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмек көрсету жөніндегі көрсетілетін қызметтерді сатып алуға жіберілмеуге тиіс;
4. ТМККК және МӘМС жүйесі шеңберінде медициналық қызметтер көрсетуге  қызметтер берушілерін таңдауды жүзеге асыру;
5. Медициналық көмек көрсетуді жүзеге асыратын денсаулық сақтау субъектілерімен медициналық қызметтерді сатып алу шарттарын жасау;
6. Дәрілік қамтамасыз ету бойынша әлеуетті қызметтер берушілердің тізілімін қалыптастыру;
7. МӘМС және ТМККК саясатын жетілдіру саласындағы талдамалық жұмыс;
8. Қор филиалының құзыретіне жататын мәселелер бойынша Қордың алқалы органдарының жұмысына қатысу, мүдделерін білдіру немесе Қор филиалының мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдарда өкілі ретінде әрекет ету;
9. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі;
10. Қордың қызметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, өнім берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
11. Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне қылмыстық құқық бұзушылық белгілері туралы хабарлама беру;
12. Қордың қызметтер берушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
13. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы байқау келесі кезеңдерден тұрады:

1)  Әңгімелесу.

Дата начала приема документов: 08.11.2024 09:00:00
Түркістан облысы бойынша филиалының Әкімшілік мәселелері бойынша қызметтің заң мәселелері жөніндегі бас сарапшысы

"Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" КЕАҚ (бұдан әрі-Қор)  Ұлытау облысы бойынша филиалының Әкімшілік мәселелері бойынша қызметтің заң мәселелері жөніндегі бас сарапшысы бос лауазымға конкурстық іріктеу өткізілетіні туралы хабарлайды.
Заңды мекенжайы: 010000 Астана қаласы, Достық көшесі, 13/3.
Байланыс телефоны: 8 7172 674 674 (1209).

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: жоғары заңгерлік;

Жұмыс тәжірибесі: кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Азаматтық, Азаматтық-процестік, бюджеттік, кәсіпкерлік, Еңбек Кодекстерін, "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы", "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодекстерін (Салық кодексі), "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын,"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы", "Мемлекеттік сатып алу туралы", Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
- Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын білу;
- Қор қызметіне қатысты ішкі нормативтік құжаттарды білу.

Функционалдық міндеттері:
1. Мәмілелер (шарттар) жобаларына құқықтық сараптама дайындау және жүргізу;
2. Қордың ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеу;
3. Қордың нормативтік құқықтық актілерінің, ішкі құжаттарының жобаларына құқықтық сараптама жүргізу;
4. Талап-арыз жұмысын жүргізу;
5. Өз құзыреті шегінде мемлекеттік және өзге де ұйымдардағы Қордың ұстанымы мен мүдделеріне қатысу және ұсыну  ;

6. Қордың қызымет берушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
7. Қордың қызымет берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызымет берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
8. Қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;
10. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;
11. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы, филиал директоры жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Әңгімелесу.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар ұсынылады:
1) ішкі еңбек тәртібі қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2)еркін нысандағы түйіндеме (өлшемі 3х4 түрлі-түсті фотосуреті бар);
3) білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері.

Кандидаттар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты қосымша ақпарат береді (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар, олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер).

Дата начала приема документов: 08.11.2024 09:00:00
Түркістан облысы бойынша филиалының әкімшілік мәселелер жөніндегі қызметтің құжат айналымы жөніндегі сарапшысы (негізгі қызметкерді ауыстыру кезеңіне 26.01.2027 дейін)

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: білімі гуманитарлық/заңгерлік / техникалық / медициналық / экономикалық
Жұмыс тәжірибесі: кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі

Функционалдық міндеттері:
1. Филиал директорының қарауына ұсынылатын құжаттаманы дайындау сапасын бақылау;
2. Филиал директорының тапсырмаларын орындау;
3. Сыртқы және ішкі телефон қоңырауларына жауап беру, филиал директорына қызметтік ақпаратты тіркеу және беру, филиал директорының телефон арқылы сөйлесуін ұйымдастыру;

4. Филиал директорымен жұмыс кестесін жасау және келісу;

5. Отырысқа және кеңеске материалдар дайындау (қажетті материалдарды жинау, қатысушыларды өткізу уақыты мен орны, күн тәртібі туралы хабардар ету);

6. Филиал директорына қол қоюға ұсынылған құжаттардың ресімделуін, белгіленген мерзімде құжаттардың, тапсырмалардың орындалуын, құрылымдық бөлімшелерде істердің дұрыс ресімделуін және қалыптастырылуын бақылау;

7. Филиал директорының тапсырмасы бойынша хаттар, сауалдар, басқа да құжаттар дайындау;

8. Іс қағаздарын, оның ішінде кадрлық іс қағаздарын жүргізеді:
1) жеке және заңды тұлғалардың Шығыс және кіріс хат-хабарларын, өтініштерін қабылдайды және тіркейді және оны құрылымдық бөлімшелерге жібереді;

2) алынатын және жіберілетін хат-хабарлардың есебін жүргізеді, құжатты жүйелейді және сақтайды;

3) филиал директорының қол қоюына құжаттарды қабылдайды, олардың жасалу және ресімделу дұрыстығын тексереді;

4) қызметтік құжаттаманың сақталуын қамтамасыз етеді;

5) құжаттарды басып шығаруды, көшіруді және көбейтуді ұйымдастырады;

6) филиал істерінің номенклатурасын жасайды, істерді жедел сақтауды және оларды белгіленген тәртіппен мұрағатқа бергенге дейін пайдалануды қамтамасыз етеді;

7) филиалда құжаттама және құжаттама мәселелері бойынша консультациялар өткізеді;

8) филиал директорларынан филиал қызметкерлерінің тиісті өтініштерін, филиал қызметкерлерін іссапарға жіберуге арналған қызметтік жазбаларды келіседі;

9) филиал қызметкерлерінің жеке істерін қалыптастырады және ресімдейді;

10) филиал қызметкерлерінің жұмыс уақытын есепке алу табелін жасайды және қол қояды;

11) филиал қызметкерлерінің қызметінің тиімділігіне қатысты құжаттарды (мақсат картасы, бағалау) филиал директорымен береді және келіседі, кейіннен оларды Қордың коммуникациялар және персоналды дамыту департаментіне береді;

6. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
7. Қордың қызметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызметтер берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
8. Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне қылмыстық құқық бұзушылық белгілері туралы хабарлама беру;
9. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін)
10. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.
11. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы, филиал директоры жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Әңгімелесу.

Дата начала приема документов: 08.11.2024 09:00:00
Түркістан облысы бойынша филиалының медициналық көмектің сапасын бағалау және шарттық міндеттемелердің мониторингі бөлімінің бас сарапшысы (негізгі қызметкерді ауыстыру кезеңіне 05.01.2027 дейін)

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: денсаулық сақтау/экономика/қаржы "Денсаулық сақтау" бағыты бойынша білімі бар кандидаттар үшін соңғы 5 (бес) жыл ішінде міндетті біліктілікті арттыру;

Жұмыс өтілі: кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.


Функционалдық міндеттері:
1.Денсаулық сақтау субъектілерінің медициналық көмектің сапасы бойынша шарттық міндеттемелерді орындауына уақтылы мониторинг жүргізу:
1) ағымдағы (жоспарлы);
2) мақсатты;
3) жоспардан тыс;
4) проактивті;
өлім және өлім жағдайлары.
2. Мониторинг жүргізу нәтижелері бойынша қорытындылар қалыптастыру;
3. ИСМ-де сапаның перекресттік мониторингін жүргізуді бақылау, сапа мониторингіне жататын келіп түскен жағдайларды МКМСБ қызметкерлері арасында бөлу;
4. Қосымшаларға сәйкес медициналық көмектің белгілі бір түрлері және медициналық қызмет түрлері (бұдан әрі – медициналық көмек және қызмет түрлері) бойынша тізілімдерді қалыптастыру 4, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 16, 17, 19 және 20 мониторинг ережелеріне.
5. Мониторинг қағидаларына 6, 9, 12, 15, 18 және 21 – қосымшаларға сәйкес медициналық көмектің белгілі бір түрлері және медициналық қызмет түрлері (бұдан әрі-медициналық көмек және қызмет түрлері) бойынша актілерді қалыптастыру.
6. Қызымет берушілердің қызметтерді сатып алу шартының талаптарын орындауы бойынша профилактикалық іс-шаралар жүргізу.
7. Сараптамалық кеңестің отырысына материалдар дайындау.
8. Медициналық көмектің сапасы мен көлемін мониторингілеу үшін Қор пайдаланатын ақпараттық жүйелерден кіріс және шығыс деректерінің дұрыстығына мониторинг жүргізу;
9. Сұраныс бойынша жетекшілік ететін Департаментке жедел ақпаратты уақтылы ұсыну;
10. Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша азаматтар мен денсаулық сақтау ұйымдарының шағымдары мен өтініштерін қарау;
11. Медициналық көмектің сапасы мен көлемінің мониторингі мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық актілерді жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуге және әзірлеуге қатысу;
12. Медициналық көмектің сапасы мен көлемін мониторингілеудің бизнес-процестерін автоматтандыру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеуге қатысу;
13. Медициналық көмектің сапасы мен көлеміне мониторинг жүргізу бизнес-процестерін автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеуге қатысу;
14. Қордың қызымет берушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
15. Қордың қызыметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызыметтер берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
16. Қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;
17. Қор қызыметтер берушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
18. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:
1) Әңгімелесу.

Кандидаттар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты қосымша ақпарат береді (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар, олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын өзге де мәліметтер).

Дата начала приема документов: 08.11.2024 09:00:00
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу