Вакансиялар
Артқа
Артқа

Вакансиялар

Стань частью НАО «Фонд социального медицинского
страхования»
Уважаемые кандидаты! Добро пожаловать в раздел вакансий НАО «Фонд социального медицинского страхования». Здесь вы найдете отличные возможности для профессионального роста и развития. Приглашаем вас ознакомиться с нашими текущими предложениями.

Актуальные вакансии

Алматы облысы бойынша филиалының әкімшілік мәселелер жөніндегі қызметтің құжат айналымы жөніндегі сарапшысы (14.07.2025 дейін негізгі қызметкердің жүктілігі және босануы бойынша демалыс кезеңіне).

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: білімі гуманитарлық/заңгерлік / техникалық / медициналық / экономикалық
Жұмыс тәжірибесі: кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі

Функционалдық міндеттері:
1. Филиал директорының қарауына ұсынылатын құжаттаманы дайындау сапасын бақылау;
2. Филиал директорының тапсырмаларын орындау;
3. Сыртқы және ішкі телефон қоңырауларына жауап беру, филиал директорына қызметтік ақпаратты тіркеу және беру, филиал директорының телефон арқылы сөйлесуін ұйымдастыру;

4. Филиал директорымен жұмыс кестесін жасау және келісу;

5. Отырысқа және кеңеске материалдар дайындау (қажетті материалдарды жинау, қатысушыларды өткізу уақыты мен орны, күн тәртібі туралы хабардар ету);

6. Филиал директорына қол қоюға ұсынылған құжаттардың ресімделуін, белгіленген мерзімде құжаттардың, тапсырмалардың орындалуын, құрылымдық бөлімшелерде істердің дұрыс ресімделуін және қалыптастырылуын бақылау;

7. Филиал директорының тапсырмасы бойынша хаттар, сауалдар, басқа да құжаттар дайындау;

8. Іс қағаздарын, оның ішінде кадрлық іс қағаздарын жүргізеді:
1) жеке және заңды тұлғалардың Шығыс және кіріс хат-хабарларын, өтініштерін қабылдайды және тіркейді және оны құрылымдық бөлімшелерге жібереді;

2) алынатын және жіберілетін хат-хабарлардың есебін жүргізеді, құжатты жүйелейді және сақтайды;

3) филиал директорының қол қоюына құжаттарды қабылдайды, олардың жасалу және ресімделу дұрыстығын тексереді;

4) қызметтік құжаттаманың сақталуын қамтамасыз етеді;

5) құжаттарды басып шығаруды, көшіруді және көбейтуді ұйымдастырады;

6) филиал істерінің номенклатурасын жасайды, істерді жедел сақтауды және оларды белгіленген тәртіппен мұрағатқа бергенге дейін пайдалануды қамтамасыз етеді;

7) филиалда құжаттама және құжаттама мәселелері бойынша консультациялар өткізеді;

8) филиал директорларынан филиал қызметкерлерінің тиісті өтініштерін, филиал қызметкерлерін іссапарға жіберуге арналған қызметтік жазбаларды келіседі;

9) филиал қызметкерлерінің жеке істерін қалыптастырады және ресімдейді;

10) филиал қызметкерлерінің жұмыс уақытын есепке алу табелін жасайды және қол қояды;

11) филиал қызметкерлерінің қызметінің тиімділігіне қатысты құжаттарды (мақсат картасы, бағалау) филиал директорымен береді және келіседі, кейіннен оларды Қордың коммуникациялар және персоналды дамыту департаментіне береді;

6. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
7. Қордың қызметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызметтер берушілермен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
8. Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне қылмыстық құқық бұзушылық белгілері туралы хабарлама беру;
9. Қор жеткізушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін)
10. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.
11. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы, филиал директоры жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Әңгімелесу (вопросы будут по функциональным направлениям отдела).

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 05.05.2025 18:30:00
Алматы облысы бойынша филиалының медициналық көмекті сатып алу және төлеу бөлімінің сарапшысы

Үміткерлерге қойылатын талаптар:

Білімі: Құқықтану / медицина / экономика / техникалық;
Жұмыс тәжірибесі: кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау, медициналық қызметтерді сатып алу және төлеу саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қордың ішкі нормативтік құжаттарын білу. - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру;
- Зерттеу ақпаратын іздеу және сандық емес өңдеу, аналитикалық материалдарды қалыптастыру;
- Іскерлік хат алмасу дағдылары.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:
1. Түрі мен нысанын көрсете отырып, әлеуетті медициналық қызмет көрсетушілердің дерекқорын құру;
2. Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекіткен тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде денсаулық сақтау субъектілерінен көрсетілетін қызметтерді сатып алу қағидаларын сақтау;
3. "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда денсаулық сақтау субъектілерінің міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмек көрсету жөніндегі көрсетілетін қызметтерді сатып алуға жіберілмеуге тиіс;
4. ТМККК және МӘМС жүйесі шеңберінде медициналық қызметтер көрсетуге қызметтер берушілері таңдауды жүзеге асыру;
5. Медициналық көмек көрсетуді жүзеге асыратын денсаулық сақтау субъектілерімен медициналық қызметтерді сатып алу шарттарын жасау;
6. Дәрілік қамтамасыз ету бойынша әлеуетті қызметтер берушілерідің тізілімін қалыптастыру;
7. МӘМС және ТМККК саясатын жетілдіру саласындағы талдамалық жұмыс;
8. Қор филиалының құзыретіне жататын мәселелер бойынша Қордың алқалы органдарының жұмысына қатысу, өз құзыреті шеңберінде мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдарда Қор филиалының өкілі ретінде мүдделерін білдіру немесе әрекет ету;
9. Қордың қызметтер берушілерінің шарттық міндеттемелерін орындау мониторингі (бар болса);
10. Қордың қызметтер берушілері шарттық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, қызметтер берушілерімен наразылық жұмыстарын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеу департаментімен келісу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
11. Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне қылмыстық құқық бұзушылық белгілері туралы хабарлама беру;
12. Қордың қызметтер берушілерінің шарттық міндеттемелерді орындамауына талдау жүргізу (сатып алу бастамашысы-құрылымдық бөлімшелер үшін);
13. Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың филиалы туралы ережеге, Қордың ішкі актілеріне сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1)  Әңгімелесу (бөлімнің функционалдық бағыттары бойынша сұрақтар болады).

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 05.05.2025 18:30:00
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу