Артқа
Артқа

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының байланыс орталығына қабылданбаған қоңыраулардың саны 57%-дан 5%ға дейін қысқарды

Ағымдағы жылдың маусым айында медициналық көмек алу бойынша сұрақтарға жауап беріп келген 1406 - 1414 байланыс орталығына берілді. Бұл шара не бергенін Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының басқарма төрағасының орынбасары Ілияс Мұхамеджан Орталық коммуникациялар қызметінде айты.

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры ең алдымен пациенттердің құқығын қорғайды. Медициналық көмек алу кезінде даулы жағдайлар туындаған немесе оны ұсынудан бас тартқан жағдайда Пациентті қолдау қызметіне жүгіну ұсынылады, ол әрбір медициналық ұйымда болуға тиіс. Егер жағдайды жергілікті жерде шешу мүмкін болмаса, Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына ресми өтініш жасау ұсынылады.

«Қор халықпен кері байланыс арналарын жетілдіру бойынша белсенді жұмыс істеуде. Ағымдағы жылдың маусым айында Бірыңғай байланыс орталығының (1406) қызметін қоңырау шалу мүмкіндігін арттыру мақсатында «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ 1414 Бірыңғай байланыс орталығына аутсорсингке берілді», – деп атап өтті Ілияс Мұхамеджан.

1414-ке көшу кезінде жеке және заңды тұлғаларды тәулік бойы консультациялық сүйемелдеу қамтамасыз етілді.

«Жауаптың орташа күту уақыты 10 есе – 5 минуттан 28 секундқа дейін қысқарды. Бұл ретте жауап берілген қоңыраулардың үлесі 16%-ға, ал қабылданбаған қоңыраулардың үлесі 57%-дан 5%-ға дейін төмендеді», – деді ӘМСҚ өкілі.

Естеріңізге сала кетейік:

·        Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы

·          fms.kz ресми сайты

·        Telegram-дағы @SaqtandyrýBot

·        1414 байланыс орталығы Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының ресми байланыс арналары болып табылады.

06.09.2023
66% считают статью полезной Была ли эта статья для вас полезной ?
Сонымен қатар оқыңыз
УТВЕРЖДЕН ДОГОВОР ПРИСОЕДИНЕНИЯ В НОВОЙ РЕДАКЦИИ
ӨЗГЕРТІЛГЕН ЖАҢА ҚОСЫЛУ ШАРТЫ БЕКІТІЛДІ
Бұл шарт 2025 жылғы 3 қаңтардан бастап медициналық қызметтер берушілер үшін міндетті болады.
09.12.2024
БОЛЕЕ 140 ТЫСЯЧ ТЕНГЕ ПРИХОДИТСЯ НА МЕДУСЛУГИ ОДНОГО КАЗАХСТАНЦА
БІР ҚАЗАҚСТАНДЫҚТЫҢ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІНЕ 140 МЫҢ ТЕҢГЕДЕН АСТАМ ҚАРАЖАТ ТИЕСІЛІ
Желтоқсан айының 5-7 күндері «ДДСҰ» қазақстандық медициналық университеті ұйымдастырған «Global Health» халықаралық конгресі өтуде. ӘМСҚ басқарма төрағасының орынбасары Индира Саркенова түрлі елдерден келген әріптестерінің алдында ҚР МӘМС жүйесінің жай-күйі мен даму перспективалары туралы баяндама жасады.
06.12.2024
О ЧЕМ ГОВОРИЛИ НА ЗАСЕДАНИИ ОБЩЕСТВЕННО-КОНСУЛЬТАТИВНОГО СОВЕТА ФСМС
ҚОРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ-КОНСУЛЬТАТИВТІК КЕҢЕСІ ОТЫРЫСЫНДА НЕ АЙТЫЛДЫ
2024 жылдың 10 айының қорытындысы бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын қарқынды жүргізу нәтижесінде халықты МӘМС жүйесімен қамту деңгейі 2023 жылмен салыстырғанда 340 мыңнан астам адамға артты. Бұл туралы Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры жанындағы Қоғамдық-консультативтік кеңестің жетінші отырысында айтылды.
05.12.2024
Барлығын көру
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу