Стратегия развития и управление рисками
Денсаулық мәселесінде МӘМС жүйесін ассоциативті қабылдау-бұл әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры ұмтылатын нәрсе. Біздің атымыз сенім, сақтандыру және ортақ жауапкершілік сияқты ұғымдармен синоним ретінде қабылдануы керек
Осы мақсатта әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры МӘМС жүйесіне адал қоғамдық пікір мен сенім қалыптастыру үшін халықтың, жұмыс берушілердің, медициналық қоғамдастықтың және басқа да мүдделі тараптардың хабардар болуын арттырады, халықты МӘМС жүйесіне ақпараттандыру және тарту үшін мобильді және веб-қосымшаларды жетілдіреді.
Осы мақсатта әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры МӘМС жүйесіне адал қоғамдық пікір мен сенім қалыптастыру үшін халықтың, жұмыс берушілердің, медициналық қоғамдастықтың және басқа да мүдделі тараптардың хабардар болуын арттырады, халықты МӘМС жүйесіне ақпараттандыру және тарту үшін мобильді және веб-қосымшаларды жетілдіреді.
Мақсат
1
МӘМС жүйесінде халықты жалпыға бірдей қамтуды қамтамасыз ету
1-міндет. МӘМС жүйесіне тартылуды арттыру
МӘМС жүйесін танымал ету. Қор әртүрлі байланыс арналары арқылы МӘМС жүйесіне адал қоғамдық пікір мен сенім қалыптастыру үшін халықтың, жұмыс берушілердің, медициналық қоғамдастықтың және басқа да мүдделі тараптардың хабардар болуын арттырады.
МӘМС жүйесіне азаматтардың қатысуын арттыру. МӘМС жүйесінің жұмыс істеу тиімділігі халықты жүйеге тарту есебінен қамтамасыз етіледі. Сақтандырылмаған азаматтарды сәйкестендіру салық органдарымен деректер алмасу арқылы жүргізіледі.
Денсаулық сақтау саласындағы азаматтық белсенділікті арттыру. Қор салауатты өмір салтын насихаттау бойынша БАҚ-та жобаларды, азаматтардың денсаулығын қорғауға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға, қауіпті мінез-құлық пен жаман әдеттерден бас тартуға арналған іс-шараларды енгізу жөніндегі мемлекет саясатын іске асыруға қатысады
2-міндет. Медициналық қызметтердің қолжетімділігін арттыру
АПК дамуын ынталандыру. Қор мемлекеттің амбулаториялық-емханалық көмектің (оның ішінде ауылдық жерлерде) қолжетімділігі саласындағы саясатын қолдау бойынша жұмыс жүргізуде. Атап айтқанда МСАК объектілерінің халықтың тұратын жерлеріне географиялық қолжетімділігі бойынша
Мамандандырылған медициналық көмектің қолжетімділігін арттыруға
жәрдемдесу. Қор кардиохирургия мен нейрохирургияны дамытуды қоса алғанда, онкологиялық, кардиологиялық, неврологиялық қызметтерді қоса алғанда, негізгі клиникалық бағыттардың дамуын ынталандыру бойынша жұмыс жүргізуде.
ТМККК және МӘМС шеңберінде медициналық көмек пакеттерін жетілдіру. Медициналық көмек пакеттерін тұрақты жетілдіру жолымен МӘМС жүйесіндегі медициналық қызметтердің көлемі мен тізбесін кезең-кезеңімен кеңейту жүйенің қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етуді ескере отырып, медициналық қызметтердің қолжетімділігін арттыру шеңберінде Қордың ажырамас міндеті болып табылады.
МӘМС жүйесін танымал ету. Қор әртүрлі байланыс арналары арқылы МӘМС жүйесіне адал қоғамдық пікір мен сенім қалыптастыру үшін халықтың, жұмыс берушілердің, медициналық қоғамдастықтың және басқа да мүдделі тараптардың хабардар болуын арттырады.
МӘМС жүйесіне азаматтардың қатысуын арттыру. МӘМС жүйесінің жұмыс істеу тиімділігі халықты жүйеге тарту есебінен қамтамасыз етіледі. Сақтандырылмаған азаматтарды сәйкестендіру салық органдарымен деректер алмасу арқылы жүргізіледі.
Денсаулық сақтау саласындағы азаматтық белсенділікті арттыру. Қор салауатты өмір салтын насихаттау бойынша БАҚ-та жобаларды, азаматтардың денсаулығын қорғауға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға, қауіпті мінез-құлық пен жаман әдеттерден бас тартуға арналған іс-шараларды енгізу жөніндегі мемлекет саясатын іске асыруға қатысады
2-міндет. Медициналық қызметтердің қолжетімділігін арттыру
АПК дамуын ынталандыру. Қор мемлекеттің амбулаториялық-емханалық көмектің (оның ішінде ауылдық жерлерде) қолжетімділігі саласындағы саясатын қолдау бойынша жұмыс жүргізуде. Атап айтқанда МСАК объектілерінің халықтың тұратын жерлеріне географиялық қолжетімділігі бойынша
Мамандандырылған медициналық көмектің қолжетімділігін арттыруға
жәрдемдесу. Қор кардиохирургия мен нейрохирургияны дамытуды қоса алғанда, онкологиялық, кардиологиялық, неврологиялық қызметтерді қоса алғанда, негізгі клиникалық бағыттардың дамуын ынталандыру бойынша жұмыс жүргізуде.
ТМККК және МӘМС шеңберінде медициналық көмек пакеттерін жетілдіру. Медициналық көмек пакеттерін тұрақты жетілдіру жолымен МӘМС жүйесіндегі медициналық қызметтердің көлемі мен тізбесін кезең-кезеңімен кеңейту жүйенің қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етуді ескере отырып, медициналық қызметтердің қолжетімділігін арттыру шеңберінде Қордың ажырамас міндеті болып табылады.
Мақсат
2
Қордың Стратегиялық сатып алушы ретіндегі рөлін күшейту
3-міндет. Медициналық қызметтер көлемін және тарифтік саясатты
жоспарлауды жетілдіру
Медициналық қызметтер көлемін жоспарлаудың тиімділігін арттыру
Қордың жоспарлаудағы негізгі рөлі ТМККК және МӘМС шеңберінде қысқа мерзімді (бір жылға дейін), орта мерзімді (үш жылға дейін) және ұзақ мерзімді (онжылдықтар) кезеңдерге арналған қаржы ағындарын тиімді басқару және денсаулық сақтау жүйесінің қаржылық мүмкіндіктерін айқындау болып табылады.
Тарифтік саясатты жетілдіру
Қордың тариф белгілеу саясаты экономикалық тұрғыдан шынайы және жеткізушілерді қызметтер сапасын арттыруға ынталандыру арқылы МӘМС жүйесінің кірістері мен шығыстары арасындағы теңгерімді сақтауға бағытталған
4-міндет. Медициналық қызметтерді сатып алу және төлеу тетіктерін жетілдіру
Жеткізушілерді іріктеу процестерін олардың рейтингтері және олардың арасында медициналық қызметтер көлемін бөлу негізінде ресімдеу және автоматтандыру медициналық қызметтерді сатып алу процестерін жетілдірудегі басым бағыттардың бірі болып табылады
Медициналық көмекке ақы төлеудің бірыңғай жүйесі жеткізушілердің шарттық міндеттемелерін орындауына орталықтандырылған және тұтас мониторинг құру үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді, қаржы ағындарын есепке алуды қамтамасыз етеді, медициналық қызметтер көлемін талдау және болжау кезінде мүмкіндіктерді кеңейтеді
жоспарлауды жетілдіру
Медициналық қызметтер көлемін жоспарлаудың тиімділігін арттыру
Қордың жоспарлаудағы негізгі рөлі ТМККК және МӘМС шеңберінде қысқа мерзімді (бір жылға дейін), орта мерзімді (үш жылға дейін) және ұзақ мерзімді (онжылдықтар) кезеңдерге арналған қаржы ағындарын тиімді басқару және денсаулық сақтау жүйесінің қаржылық мүмкіндіктерін айқындау болып табылады.
Тарифтік саясатты жетілдіру
Қордың тариф белгілеу саясаты экономикалық тұрғыдан шынайы және жеткізушілерді қызметтер сапасын арттыруға ынталандыру арқылы МӘМС жүйесінің кірістері мен шығыстары арасындағы теңгерімді сақтауға бағытталған
4-міндет. Медициналық қызметтерді сатып алу және төлеу тетіктерін жетілдіру
Жеткізушілерді іріктеу процестерін олардың рейтингтері және олардың арасында медициналық қызметтер көлемін бөлу негізінде ресімдеу және автоматтандыру медициналық қызметтерді сатып алу процестерін жетілдірудегі басым бағыттардың бірі болып табылады
Медициналық көмекке ақы төлеудің бірыңғай жүйесі жеткізушілердің шарттық міндеттемелерін орындауына орталықтандырылған және тұтас мониторинг құру үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді, қаржы ағындарын есепке алуды қамтамасыз етеді, медициналық қызметтер көлемін талдау және болжау кезінде мүмкіндіктерді кеңейтеді
Мақсат
3
Пациенттің құқығын қорғау
5-міндет. Медициналық көмек сапасының проактивті мониторингі тетіктерін енгізу
Пациенттердің құқықтарын қорғау және қызметтер Қорының жеткізушілері көрсететін сапаны арттыру мақсатында мониторинг мынадай негізгі қағидаттарға негізделеді:
- тиімділігі: дәлелді медицинаға негізделген денсаулық сақтау қызметтерін ұсыну, осындай қызметтерді қажет ететіндерге;
- қауіпсіздік: медициналық көмек көрсетілетін адамдарға зиян келтірмеу;
- адамға бағдарлану: адамдардың қалауы, қажеттіліктері мен құндылықтарына жауап беретін медициналық көмек көрсету.
6-міндет. Пациенттермен кері байланысты жетілдіру
Халықтың шағымдары мен өтініштері бойынша деректерді автоматты түрде есепке алу білім базасын құру арқылы оларды негізгі қызметте қолдану үшін мониторинг, жүйелеу және талдау жүргізуге мүмкіндік береді. МӘМС жүйесі туралы халықтың ақпараттылығын арттыру мақсатында Қор түрлі байланыс арналарын құрды Instagram және Facebook әлеуметтік желілері, YouTube және веб-сайт, 1414 байланыс орталығы, мобильді қосымша
Пациенттердің құқықтарын қорғау және қызметтер Қорының жеткізушілері көрсететін сапаны арттыру мақсатында мониторинг мынадай негізгі қағидаттарға негізделеді:
- тиімділігі: дәлелді медицинаға негізделген денсаулық сақтау қызметтерін ұсыну, осындай қызметтерді қажет ететіндерге;
- қауіпсіздік: медициналық көмек көрсетілетін адамдарға зиян келтірмеу;
- адамға бағдарлану: адамдардың қалауы, қажеттіліктері мен құндылықтарына жауап беретін медициналық көмек көрсету.
6-міндет. Пациенттермен кері байланысты жетілдіру
Халықтың шағымдары мен өтініштері бойынша деректерді автоматты түрде есепке алу білім базасын құру арқылы оларды негізгі қызметте қолдану үшін мониторинг, жүйелеу және талдау жүргізуге мүмкіндік береді. МӘМС жүйесі туралы халықтың ақпараттылығын арттыру мақсатында Қор түрлі байланыс арналарын құрды Instagram және Facebook әлеуметтік желілері, YouTube және веб-сайт, 1414 байланыс орталығы, мобильді қосымша
Мақсат
4
Қордың тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз ету
7-міндет. Корпоративтік басқаруды дамыту, үдерістердің қауіпсіздігін және ретке келтірілуін қамтамасыз ету
Корпоративтік басқару жүйесі
Қор жоғары этикалық стандарттарды енгізуді және компания ішінде де, сыртқы стейкхолдерлермен өзара әрекеттесу кезінде де сенімге негізделген корпоративтік мәдениетті қалыптастыруды жүзеге асырады. Корпоративтік мәдениеттің қалыптасуы Қордың беделі мен брендін нығайтуға, сондай-ақ ашықтықты арттыруға мүмкіндік береді.
Үдерістердің қауіпсіздігін және ретке келтірілуін қамтамасыз ету
Қор функционалдыдан процесті басқаруға ауысады. Бұл тәсіл орындаушылар мен басшылардың нәтижеге қол жеткізуге бағдарлануын күшейтеді.
8-міндет. Адами капиталды дамыту
HR бизнес-әріптестікті арттыру
Қорда жұмыс өзара іс-қимыл форматтарының, ішкі иерархиялардың, бизнес-процестерді стандарттаудың көзқарасын айқындайтын, процестер мен функцияларды аутсорсинг бойынша шешімдер қабылдауға қатысатын HR-менеджмент институты енгізілді.
Персоналды оқыту және біліктілігін арттыру
Орталық аппарат пен филиалдардың қызметкерлері арасында ішкі оқыту мен алмасу бағдарламаларын дамыту - Қор қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша тұрақты және тиімді жұмыс істейтін құралдар.
Персоналды ынталандыру жүйесін дамыту
Қордағы қызметкерлерге еңбекақы төлеу және ынталандыру жүйесі бәсекеге қабілетті еңбек жағдайларын қамтамасыз ету үшін тұрақты негізде қайта қаралады. Материалдық сыйақыдан басқа, мотивация жүйесінің құрамдас бөлігі материалдық емес ынталандыру болды.
Персоналды тиімді және мөлдір таңдау
Қор жоғары білікті мамандарға қажеттілікті қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін персоналды іріктеу, іріктеу және жалдау саласында бірыңғай тәсілдерді енгізді. Қор сыртқы және ішкі кандидаттардың бірыңғай дерекқорын қалыптастырады-қордағы жоспарлы мансаптық даму, Корпоративтік білімді, дағдылар мен дағдыларды сақтау арқылы жоғары білікті және перспективалы қызметкерлерді ұстап қалуға бағытталған іздеудің басым нысаны.
HR-процестерді автоматтандырудың жоғары деңгейіне жету
Адами капиталды дамыту бойынша белгіленген міндеттер HR-процестерді автоматтандырумен қатар жүреді, оның деңгейі 100% - ға дейін жеткізіледі. Орталық аппарат пен филиалдар арасында персоналды басқару жөніндегі интеграцияланған базаларды құру HR-саясаттың іске асырылуын тиімді және орталықтандырылған бақылауға мүмкіндік береді.
Корпоративтік басқару жүйесі
Қор жоғары этикалық стандарттарды енгізуді және компания ішінде де, сыртқы стейкхолдерлермен өзара әрекеттесу кезінде де сенімге негізделген корпоративтік мәдениетті қалыптастыруды жүзеге асырады. Корпоративтік мәдениеттің қалыптасуы Қордың беделі мен брендін нығайтуға, сондай-ақ ашықтықты арттыруға мүмкіндік береді.
Үдерістердің қауіпсіздігін және ретке келтірілуін қамтамасыз ету
Қор функционалдыдан процесті басқаруға ауысады. Бұл тәсіл орындаушылар мен басшылардың нәтижеге қол жеткізуге бағдарлануын күшейтеді.
8-міндет. Адами капиталды дамыту
HR бизнес-әріптестікті арттыру
Қорда жұмыс өзара іс-қимыл форматтарының, ішкі иерархиялардың, бизнес-процестерді стандарттаудың көзқарасын айқындайтын, процестер мен функцияларды аутсорсинг бойынша шешімдер қабылдауға қатысатын HR-менеджмент институты енгізілді.
Персоналды оқыту және біліктілігін арттыру
Орталық аппарат пен филиалдардың қызметкерлері арасында ішкі оқыту мен алмасу бағдарламаларын дамыту - Қор қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бойынша тұрақты және тиімді жұмыс істейтін құралдар.
Персоналды ынталандыру жүйесін дамыту
Қордағы қызметкерлерге еңбекақы төлеу және ынталандыру жүйесі бәсекеге қабілетті еңбек жағдайларын қамтамасыз ету үшін тұрақты негізде қайта қаралады. Материалдық сыйақыдан басқа, мотивация жүйесінің құрамдас бөлігі материалдық емес ынталандыру болды.
Персоналды тиімді және мөлдір таңдау
Қор жоғары білікті мамандарға қажеттілікті қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін персоналды іріктеу, іріктеу және жалдау саласында бірыңғай тәсілдерді енгізді. Қор сыртқы және ішкі кандидаттардың бірыңғай дерекқорын қалыптастырады-қордағы жоспарлы мансаптық даму, Корпоративтік білімді, дағдылар мен дағдыларды сақтау арқылы жоғары білікті және перспективалы қызметкерлерді ұстап қалуға бағытталған іздеудің басым нысаны.
HR-процестерді автоматтандырудың жоғары деңгейіне жету
Адами капиталды дамыту бойынша белгіленген міндеттер HR-процестерді автоматтандырумен қатар жүреді, оның деңгейі 100% - ға дейін жеткізіледі. Орталық аппарат пен филиалдар арасында персоналды басқару жөніндегі интеграцияланған базаларды құру HR-саясаттың іске асырылуын тиімді және орталықтандырылған бақылауға мүмкіндік береді.
ӘМСҚ ДАМУ СТРАТЕГИЯСЫ
1 270.24 KB