Вакансиялар
Стань частью НАО «Фонд социального медицинского
страхования»
Уважаемые кандидаты! Добро пожаловать в раздел вакансий НАО «Фонд социального медицинского страхования». Здесь вы найдете отличные возможности для профессионального роста и развития. Приглашаем вас ознакомиться с нашими текущими предложениями.

Актуальные вакансии

Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету қызметінің менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: фармацевтика / здравоохранение / техническое;
Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.


Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) Бірыңғай дистрибьютор ұсынатын " дәрі – дәрмекпен қамтамасыз ету "ақпараттық жүйесінің (бұдан әрі – ИСЛО)," диспансерлік науқастардың электрондық тіркелімінің "(бұдан әрі – ЭҚДБ)," бірыңғай төлем жүйесі "(бұдан әрі-БЖТ)," бекітілген тізілім "деректерімен төлеуге жататын фармацевтикалық қызметтер құнының жиынтық деректер тізілімдерін салыстыру (бұдан әрі – РПН), төлем үшін құжаттарды ресімдеу;

2) фармацевтикалық қызметтің құнын төлеу шартын жасасуға, фармацевтикалық қызметтің құнын төлеу шартына өзгерістер мен толықтырулар енгізуге және аванс төлеуге өтінімді ресімдеуге, төлем үшін құжаттарды ресімдеуге қатысу;

3) Департамент құзыреті шеңберінде ішкі құжаттарды әзірлеу, өзектендіру, келісу және нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуге қатысу;

4) Ало мәселелері бойынша қор филиалдарын бейнеконференцбайланыс / телефон байланысы арқылы әдіснамалық қолдау;

5) мемлекеттік және өзге де ұйымдармен, Қордың филиалдарымен және құрылымдық бөлімшелерімен дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету мониторингі мәселелері бойынша хат алмасу;

6) ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде фармацевтикалық қызметтердің құнын төлеуге Қордың трансферттері мен активтерін пайдалану туралы есепті қалыптастыру үшін мәліметтер беру;

7) ЖБ міндеттемелерінің сапалы және тиісінше орындалуын және шартта көзделген Қор құқықтарының уақтылы іске асырылуын бақылау;

8) Бірыңғай дистрибьютордың шарттық міндеттемелерді орындамауына ай сайын талдау жүргізу, ЖД шарттық міндеттемелерін орындамаған жағдайда талап қою жұмысын жүргізу, осы фактілерді заңдық сүйемелдеуге жауапты құрылымдық бөлімшемен келісу;

9) өнім берушілер шарттық міндеттемелерді заңдық сүйемелдеуге жауапты құрылымдық бөлімшеге бұзу фактілерін анықтаған жағдайда, талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны Жолдау. Заңды сүйемелдеуге жауапты құрылымдық бөлімшенің сұрауы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсыну;

10) жиынтық тізілімді (ай сайын) және ИСЛО, ЭРДБ, РПН, БПС (немесе медициналық ақпараттық жүйелерден) түсірулерді (ИСЛО-да кезеңдер жабылғаннан кейін Қор ай сайын РЭО-дан алатын) ЭҚЖ-ға қызметтік жазба арқылы автоматтандырылған салыстырып тексеру жүргізу үшін ақпараттық технологияларға жауапты құрылымдық бөлімшеге жіберу;

11) филиалдарға дұрыс емес рецепттер бойынша ақпаратты ЭҚЖ-ға қызметтік жазбамен жіберу (ақпараттық технологияларға жауапты құрылымдық бөлімшеден ақпарат алғаннан кейін). Дұрыс емес рецепттерді растау кезінде-ISLO-да "қабылдамау" мәртебесін таңдау және дәлелді қарсылықты дайындау бірлік;

12) ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде бекітілген нормативтік құжаттамаға сәйкес мониторинг жүргізу үшін Қордың филиалдарына расталған дұрыс емес рецепттер бойынша ақпаратты жолдау;

13) қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;

14) беделді тәуекелдерге ден қою жоспарлары туралы оқыту және хабардар ету арқылы Қор қызметкерлерінің коммуникациялық құзыреттілігін арттыру;

15) тәуекелдерді басқару процесін қамтамасыз ету:

- тәуекелдерді сәйкестендіру және іске асырылған тәуекелдердің тіркелімін/базасын қалыптастыру, оның ішінде жаңа тәуекелдерді анықтау және тіркеу (іске асырылған тәуекелдер туралы ақпаратты жинау, жүйелеу, талдау, іске асырылған оқиғалардың статистикасы);

- тәуекелдерді басқару және тәуекелдерді азайту және/немесе азайту шаралары бойынша іс-шаралар/іс-шаралар жоспарларын әзірлеу;

- қордағы тәуекелдерді басқаруға жауапты құрылымдық бөлімшеге тұрақты негізде есеп беру;

- қордағы тәуекел-коммуникацияны дамыту процесіне қатысу және жәрдемдесу;

- негізгі тәуекел көрсеткіштерін әзірлеу және негізгі тәуекел көрсеткіштері бойынша ағымдағы мәртебенің мониторингі;

- тәуекелді азайту бойынша ұсыныстар енгізу;

- күнделікті негізде тәуекелдерді ағымдағы басқаруды қамтамасыз ету;

16) Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне, Департамент туралы ережеге және осы лауазымдық міндеттерге сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

17) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге міндетті.

Жалпы байқау келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 22.09.2025 18:30:00
Ситуациялық-талдау орталығының үлкен деректер басқармасының аға менеджері (дата талдаушы)

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Салалардағы білім: Денсаулық сақтау / ақпараттық технологиялар / экономика / бизнес-аналитика / математика / техникалық / заңгерлік / менеджмент / Мемлекеттік және жергілікті басқару;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) әртүрлі сыртқы және ішкі көздерден Қордың серверлік қоймаларына деректерді жинау, сақтау, өңдеу, трансформациялау және жүктеу; 

2) статистикалық ақпаратты қамтитын құрылымы, форматы, деректердің дұрыстығы бойынша әр түрлі деректерді біріздендіру;

3) біртекті емес Ақпараттық жүйелерді бірыңғай деректер қоймасына интеграциялауды жүзеге асыру;

4) деректер қоймалары мен витриналарының сапасын, өзектілігін және толықтығын қамтамасыз ету;

5) Деректерді верификациялау қорының жауапты құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп жүргізу;

6) САК құзыреті шеңберінде Қордың ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтау;

7) деректер қоймасының жұмыс істеу тиімділігін қамтамасыз ету (деректерді сақтау және өңдеу жүйесінің жұмыс көрсеткіштерін талдау, жұмыс тиімділігін арттыру үшін түзетулер енгізу);

8) деректер инфрақұрылымын жаңғыртуды жүргізу, деректер көздерін және деректерді жинау әдістерін кезең-кезеңімен кеңейту;

9) жаңа құралдарды қолданыстағы ақпараттық жүйелермен интеграциялау;

10) аналитикалық мақсаттар үшін деректерді дайындау, тазарту және құрылымдау;

11) стандарттар мен нормативтік талаптарды сақтау (деректерді өңдеу процестерінің қауіпсіздік, құпиялылық және нормативтік актілер талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету);

12) деректер сапасының нормативтерін қалыптастыру, деректерді бағалау критерийлерін енгізу, деректерді сыныптау;

13) басшылықтан, Қордың құрылымдық бөлімшелерінен, филиалдарынан, мемлекеттік органдардан, бұқаралық ақпарат құралдарынан, азаматтардан және т. б. сұрау салулар бойынша интерактивті кестелер және/немесе талдамалық есептер дайындау.;

14) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың құжаттарын, өтініштерін қарау, келісу, қол қою, бұрыштама қою;

15) қор қызметкерлерін кәсіптік оқытуға және олардың біліктілігін арттыруға бағытталған бағдарламаларға қатысу;

16) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестерге, комиссияларға, жұмыс топтарына, конференцияларға және өзге де іс-шараларға қатысу;

17) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің, Қордың ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеуге, сондай-ақ әзірлеуді жүзеге асыруға және оларды іске асыруға қатысу; 

18) Қордың корпоративтік басқару кодексінің ережелерін сақтау;

19)Сато-ға бекітілген шарттар бойынша құзыреті шеңберінде өнім берушілердің шарттық міндеттемелерінің орындалуына мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету (бар болса):

- өнім берушілер шарттық міндеттемелерді заңдық сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге бұзу фактілерін анықтаған жағдайда, САК-қа бекітілген шарттар бойынша талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны жіберу;

- қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың өз қауіпсіздігін ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;

- заңды сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсынады;

20) өзінің лауазымдық міндеттері шегінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақтылы қарауды қамтамасыз етуге міндетті.

21) Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне, Департамент туралы ережеге және осы лауазымдық міндеттерге сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

22) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге міндетті.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 22.09.2025 18:30:00
Ситуациялық-талдау орталығының үлкен деректер басқармасының бастығы

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Салалардағы білім: Денсаулық сақтау / ақпараттық технологиялар / экономика / бизнес-аналитика / математика / техникалық / заңгерлік / менеджмент / Мемлекеттік және жергілікті басқару;

Жұмыс тәжірибесі: Кадрлар даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және (немесе) функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі.

Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) СТО туралы Ережеге, Қордың ішкі құжаттарына, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқарма міндеттері мен функцияларының орындалуын ұйымдастыру және бақылау, сондай-ақ басқарма қызметкерлерінің еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауын бақылау; 

2) басқарманың үздіксіз жұмыс істеуін ұйымдастыру;

3) әртүрлі сыртқы және ішкі көздерден Қордың серверлік қоймаларына деректерді жинау, сақтау, өңдеу, трансформациялау және жүктеу процесін ұйымдастыру; 

4) СТО негізгі элементтерін және олардың Қордың бизнес-процестері контекстіндегі өзара байланысын сипаттайтын деректер нысанын (деректер көздерін және олардың өзара байланыстарын құрылымдық баяндау) әзірлеу; 

5) құрылымы, форматы, статистикалық ақпаратты қамтитын деректердің дұрыстығы бойынша алуан түрлі біріздендіруді жүзеге асыру;

6) деректер базасынан СТО алатын деректерді бағалау критерийлері мен жіктеу әдістерін әзірлеу;

7) біртекті емес Ақпараттық жүйелерді бірыңғай деректер қоймасына интеграциялауды жүзеге асыру;

8) әртүрлі дерекқорлардың ақпараттық жүйелерімен жұмысты үйлестіру;

9) деректер қоймалары мен витриналарының сапасын, өзектілігін және толықтығын қамтамасыз ету;

10) деректерді верификациялау қорының жауапты құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп жүргізу;

11) СТО құзыреті шеңберінде Қордың ақпараттық қауіпсіздігі талаптарының сақталуын қамтамасыз ету;

12) деректер қоймасының жұмыс істеу тиімділігінің мониторингі (деректерді сақтау және өңдеу жүйесінің жұмыс көрсеткіштерін талдау, жұмыс тиімділігін арттыру үшін түзетулер енгізу);

13) деректер инфрақұрылымын жаңғыртуды жүргізу, деректер көздерін және деректерді жинау әдістерін кезең-кезеңімен кеңейту;

14) деректерді өңдеудің қолданылатын әдістерін жетілдіру;

15) деректерді кешенді басқарудың бірыңғай архитектурасын әзірлеу;

16) жаңа құралдарды қолданыстағы ақпараттық жүйелермен интеграциялауды қамтамасыз ету;

17) бизнес-аналитика және жасанды интеллект құралдарының инфрақұрылымын баптау;

18) Талдамалық мақсаттар үшін деректерді дайындауды, тазалауды және құрылымдауды бақылау;

19) Қордың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін озық шешімдерді енгізу;

20) стандарттар мен нормативтік талаптардың сақталуын бақылау (деректерді өңдеу процестерінің қауіпсіздік, құпиялылық және нормативтік актілер талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету);

21) СТО құзыреті шеңберінде деректермен жұмыс істеу стандарттары мен рәсімдерін әзірлеу және енгізу;

22) деректер сапасының нормативтерін қалыптастыру, деректерді бағалау критерийлерін енгізу, деректерді сыныптау;

23) басшылықтан, Қордың құрылымдық бөлімшелерінен, филиалдарынан, мемлекеттік органдардан, бұқаралық ақпарат құралдарынан, азаматтардан және т. б. сұрау салулар бойынша интерактивті кестелер және/немесе талдамалық есептер дайындау.;

24) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың құжаттарын, өтініштерін қарау, келісу, қол қою, бұрыштама қою;

25) қор қызметкерлерін кәсіптік оқытуға және олардың біліктілігін арттыруға бағытталған бағдарламаларға қатысу;

26) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестерге, комиссияларға, жұмыс топтарына, конференцияларға және өзге де іс-шараларға қатысу;

27) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің, Қордың ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеуге, сондай-ақ әзірлеуді жүзеге асыруға және оларды іске асыруға қатысу; 

28) Қордың корпоративтік басқару кодексінің ережелерін сақтау;

29) бөлімшенің Тәуекелдерін басқару: қызметтің бейінді бағыттары бойынша тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау; тәуекелдерді басқару жөніндегі және тәуекелдерді азайту және/немесе азайту шаралары бойынша іс-шаралар жоспарларын әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізу және олардың мониторингі; негізгі тәуекел көрсеткіштерін әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізу және олардың мониторингі; тәуекелдерге ден қою және оларды басқару жөніндегі іс-шараларды іске асыру және, тәуекелдерді басқару жөніндегі ақпараттар мен материалдар; іске асырылған тәуекелдер бойынша ақпаратты уақтылы ұсыну; қордағы тәуекел-коммуникацияны дамыту процесіне жәрдемдесу;

30) СТО-ға бекітілген шарттар бойынша құзыреті шеңберінде өнім берушілердің шарттық міндеттемелерінің орындалуына мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету (бар болса):

өнім берушілер шарттық міндеттемелерді заңдық сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге бұзу фактілерін анықтаған жағдайда, СТО-ға бекітілген шарттар бойынша талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны жіберу;

қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар іс-әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың өз қауіпсіздігін ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;

заңды сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсынады;

31) орындалған жұмыстар актілеріне уақтылы қол қоюды қамтамасыз ету және Қор аппараты басшысының назарына жеткізу; 

32) өзінің лауазымдық міндеттері шегінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақтылы қарамау;

33) Қазақстан Республикасының заңнамасына, Қордың ішкі актілеріне, Департамент туралы ережеге және осы лауазымдық міндеттерге сәйкес Қор басшылығы жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

34) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге міндетті.

Жалпы конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 22.09.2025 18:30:00
Цифрлық даму орталығының цифрлық трансформация басқармасының аға менеджері (3 бос жұмыс орны)

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: Ақпараттық технологиялар немесе онымен байланысты АЖ / математика / экономика;
Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, кәсіби салада және функционалдық бағыттарға сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі.


Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1.нарық конъюнктурасын зерделеу, бағдарламалық қамтамасыз етуді және аппараттық құралдарды іске асырудың әртүрлі нұсқаларын бағалай отырып, ықтимал бағдарламалық-техникалық шешімдерге салыстырмалы талдау жүргізу, бағдарламалық өнімдердің функционалдық мүмкіндіктерін, өнімділігін, құнын, сенімділігін, қауіпсіздігін қарастыру, жоба талаптарына және қолда бар ресурстарға сәйкестігін бағалау;

2. нысаналы көрсеткіштерге сәйкес технологиялық, ұйымдастырушылық, процестік және қаржылық аспектілерді қоса алғанда, Қордың ақпараттық технологияларын дамытуды ұзақ мерзімді жоспарлау бойынша ұсыныстар әзірлеу;

3. инвестициялық талдау, Ақпараттық технологиялар бөлігіндегі кірістер мен шығыстар бюджеті, Қордың қаржы жылына арналған даму жоспары негізінде инвестициялық бюджетті қалыптастыру, сондай-ақ орталықтың құзыреті шегінде Тауарларға, жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге бюджеттік өтінімдерді қалыптастыру және жинақтау;

4. Ақпараттық жүйелер мен технологияларды дамыту, трансформациялау жобаларын әзірлеу, Басқарма құзыреті шегінде Қор басшылығы үшін презентациялық және басқа да материалдарды дайындау;

5. цифрлық даму орталығының стратегиясымен және Қор басшылығымен белгіленген Ақпараттық жүйелер мен технологияларды дамыту жобаларын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлейді;

6. Басқарманың құзыреті шегінде жобалау, техникалық, пайдалану және конкурстық құжаттаманы тексереді және келіседі;

7. мердігерлердің басқару жобалары бөлігінде шарттық міндеттемелерінің орындалуын бақылауды қамтамасыз етеді;

8. басқарма жауапкершілігі аймағында ішкі регламенттер мен әдістемелерді әзірлейді және өзектендіреді;

9. ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын, ҚР заңнамасының талаптарына және уәкілетті органдардың нұсқамаларына сәйкестігін сақтайды;

10. Басқарма құзыретіне кіретін ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне Қор АЖ нормативтік-техникалық құжаттамасын аттестациялық тексеруден, сынақтан және сараптамадан өтуге қатысады;

11. Басқарманың құзыреті шегінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайды;

12. Басқарма қызметі бойынша есептер, презентациялық материалдар дайындайды, оны Орталық басшылығына ұсынады;

13. Басқарма құзыретіне кіретін қор мен орталық басшылығының міндеттері мен тапсырмаларының орындалуын қамтамасыз етеді;

14. Департамент және Қор басшылығы ішкі құжаттарға (жұмыс берушінің актілеріне), Департамент туралы Ережеге сәйкес жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

15. Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өміріне, ар-намысы мен қадір-қасиетіне әсер ететін мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге.

Жалпы байқау келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 22.09.2025 18:30:00
Цифрлық даму орталығының АЖ әзірлеу басқармасының аға менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: Ақпараттық технологиялар немесе онымен байланысты АЖ / математика;
Жұмыс тәжірибесі: Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі, инженер-бағдарламашы лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл.


Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1) ұсынылған талаптарға сәйкес Қордың ақпараттық жүйелерін (бұдан әрі – АЖ) құру, әзірлеу және модификациялау;

2) АЖ-да іске асырылған функционалдың/модульдің/сервистің алгоритмдерді іске асырудың дұрыстығына және ұсынылған талаптарға сәйкестігіне алдын ала тестілеу жүргізу;

3) АЖ құру, дамыту (пысықтау және түрлендіру) жөніндегі жобаларды, жұмыс көлемін, міндеттерді, ресурстарды, бюджетті және мерзімдерді жоспарлауға қатысу;

4) Қордың АЖ ішкі және сыртқы АЖ интеграциясын әзірлеу және модификациялау, интеграциялық сервистерді әзірлеу;

5) тестілеуге беру үшін АЖ жобасын құрастыру және құрастыру;

6) кодты және процестерді құжаттауды жүзеге асыру; 

7) Тапсырыс беруші бөлген әзірлеу ресурсында бағдарламалық кодты әзірлеуді жүргізуге;

8) ақпараттық жүйелердегі іркілістер туралы ақпаратты талдауға қатысу және оларды жоюға шаралар қабылдау;

9) Қордың АЖ деректер базасының және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің өнімділігін талдау, оңтайландыру жөнінде шешімдер енгізу;

10) Қордың ақпараттық жүйелерінің нормативтік-техникалық құжаттамасының ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестігіне аттестациялық зерттеп-қараудан, сынақтардан және сараптамадан өтуге қатысу.

11) Қордың ақпараттық жүйелерінде өңделетін және сақталатын ақпаратты рұқсатсыз қол жеткізуден, көшіруден және таратудан, қиратудан немесе жоғалтудан не көрінеу жалған мәліметтер енгізуден қорғау жөнінде шаралар қабылдау.

12) Қордың негізгі қызметі бойынша АЖ пысықтау және түрлендіру бойынша ұсыныстар енгізу;

13) өз құзыреті шеңберінде бағдарламалық қамтамасыз ету бөлігінде Қордың әзірленетін және сүйемелденетін ақпараттық жүйелерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз етуге қатысады;

14) қосымша техникалық, бағдарламалық, әкімшілік ресурстардың құны мен қажеттілігі, іске асыру мерзімі мен тәсілі, еңбек шығындары бөлігінде пысықтау мен модификациялауды іске асыруға арналған жұмыстарды бағалау жүргізуге қатысу;

15) Орталық басқармасының құзыреті шегінде Қордың құрылымдық бөлімшелері бастамашылық жасаған жобаларға қатысу.

16) орталықтың, қордың басшылығы, Қордың ішкі құжаттары, Қазақстан Республикасының заңнамасы, Орталық туралы ереже жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

17) қорда қабылданатын нормативтік құқықтық актілердің және ішкі құжаттардың (нұсқаулықтардың, ережелердің, регламенттердің және т. б.) жобаларын дайындау, әзірлеу, сондай-ақ оларды дайындауға басқа құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп қатысу;

18) Қор орталығы басқармасының құзыретіне жататын мәселелер бойынша жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттік органдардың хаттарын, өтініштерін және өзге де өтініштерін қарау.

19) орталықтың басқармасына бекітілген шарттар бойынша құзыреті шеңберінде өнім берушілердің шарттық міндеттемелерінің орындалуына мониторинг жүргізу (Бар болса):

- Өнім берушілер заңдық сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшеге шарттық міндеттемелерді бұзу фактілерін анықтаған жағдайда, Орталық басқармасына бекітілген шарттар бойынша талап қою үшін қажетті құжаттарды қоса бере отырып, қызметтік жазбаны Жолдау;

- қылмыстық құқық бұзушылық белгілері бар әрекеттер анықталған жағдайда, Қордың ішкі қауіпсіздікті ұйымдастыруға жауапты құрылымдық бөлімшесіне жазбаша хабарлама жіберу;

- заңды сүйемелдеу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің сұрау салуы бойынша қажетті құжаттар мен ақпаратты ұсынады;

20) департаменттің және қордың басшылығы ішкі құжаттарға (жұмыс берушінің актілеріне), Департамент туралы Ережеге сәйкес жүктеген өзге де міндеттерді орындау;

21) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларды қоспағанда, лауазымдық өкілеттіктерін атқару кезінде алынған, азаматтардың жеке өмірін, ар-намысы мен қадір-қасиетін қозғайтын мәліметтерді жария етпеуге және олардан мұндай ақпарат беруді талап етпеуге міндетті.

Жалпы байқау келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 22.09.2025 18:30:00
Цифрлық даму орталығының ішкі процестерді автоматтандыру басқармасының аға менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: Ақпараттық технологиялар немесе онымен байланысты ат / математика / экономика;
Жұмыс тәжірибесі: Высшее (или послевузовское) образование по соответствующему направлению подготовки кадров, стаж работы в должности инженера по автоматизированным системам управления производством не менее 3 (трех) лет.


Осы лауазымдағы функционалдық міндеттері:

1. Басқарманың құзыреті шегінде (бұдан әрі – КУ АЖ) өз құзыреті шегінде ақпараттық жүйелердің тұрақты және дұрыс пайдаланылуын қамтамасыз етеді, іркілістерді анықтайды және тіркейді, оларды жою жөнінде шаралар қабылдайды және оңтайландыру немесе модификациялау үшін мүмкіндіктер анықталған жағдайда Басқарма бастығына ұсыныстар енгізеді;

2. жобалардың жоспарларын әзірлейді, міндеттерді, жұмыс көлемін, ресурстар мен мерзімдерді айқындайды, материалдарды келісу үшін басқарма бастығына береді;

3. өз құзыреті шеңберінде даму жоспарына және инвестициялық бюджетке енгізу үшін есептер мен негіздемелер дайындайды, оларды Қордың бюджеттік жоспарлау жөніндегі бекітілген регламентіне сәйкес келісуге басқарма бастығына береді;

4. КУ АЖ құруға және дамытуға қатысады, әзірлеушілер үшін міндеттерге бизнес-талаптарды ресімдейді, іске асырылған функционалды тестілеуді жүргізеді, тәжірибелік пайдалануға іске қосуды бақылайды, ауытқуларды тіркейді және оларды жоюға көмектеседі, ақпараттық технологияларды дамыту стратегиясында және Қор басшылығында белгіленген автоматтандыру басымдықтарын іске асыра отырып, бизнес-процестерді өзгерту кезінде пысықтауларды бастайды;

5. ҚМУ АЖ-ны басқа ішкі және сыртқы АЖ-мен интеграциялау жөніндегі талаптарды дайындайды және ресімдейді, әзірлеушілер үшін міндеттерді ресімдейді, интеграциялық шешімдерді тестілеуге қатысады және нәтижелерді басқарма бастығына береді;

6. қу АЖ құру және дамыту жөніндегі жобаларды аяқтауға қатысады, талаптарды іске асырудың дұрыстығын бақылайды, өнеркәсіптік пайдалануға іске қосу алдында тестілеуді жүргізеді (қажет болған жағдайда), нәтижелерді басқарма бастығына береді және жүйені жаңарту процесін сүйемелдейді;

7. нұсқаулықтарды, процестердің сипаттамаларын, жұмыс сценарийлерін, модульдер мен интерфейстердің логикасын қоса алғанда, ҚБ АЖ бойынша жобалық, пайдаланушылық және пайдалану құжаттамасын әзірлейді және өзектендіреді; пайдаланушылардың қол жеткізу құқықтарының аражігін ажырату жөніндегі талаптарды ресімдейді және оларды басқарма бастығына келісуге береді;

8. ҚМУ АЖ бойынша нұсқаулықтарды, жұмыс сценарийлерін және әдістемелік материалдарды әзірлейді, Қор қызметкерлеріне консультациялар жүргізеді, өз құзыреті шегінде оқыту іс-шараларына қатысады;

9. қол жеткізу құқықтарының аражігін ажырату қағидаларын сақтай отырып, өз құзыреті шегінде құрылымдық бөлімшелер мен басқа да пайдаланушылар үшін КҚ АЖ деректері мен функционалына қол жеткізуді қамтамасыз етеді;

10. КУ АЖ жұмыс істеуі мен өнімділігінің дұрыстығына талдау жасайды, ескертулерді тіркейді, функционалды оңтайландыру және дамыту бойынша ұсыныстар енгізеді, Оларды басқарма бастығына береді;

11. КУ АЖ аттестациялық тексеру және сынау үшін нормативтік-техникалық құжаттаманы дайындауға және сүйемелдеуге қатысады, ақпараттық қауіпсіздік мәселелері жөніндегі уәкілетті органдармен өзара іс-қимыл жасайды, ескертулерді тіркейді және оларды басқарма бастығына береді;

12. КУ АЖ-да ақпаратты қорғауды қамтамасыз етуге қатысады, қорғау шараларына қойылатын талаптарды ресімдейді, ауытқуларды тіркейді және оларды басқарма бастығына немесе жоба басшысына береді, өз құзыреті шегінде түзету шараларына бастамашылық жасайды;

13. тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау процесіне қатысады, анықталған тәуекелдер мен ықтимал салдарларды ресімдейді, түзету іс-шаралары бойынша ұсыныстар дайындайды, басқарма бастығына ақпарат беруді қамтамасыз етеді;

14. өзінің жауапкершілік аймағы шегінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін, оның ішінде мемлекеттік органдардың сұрау салуларын өңдеуді қамтамасыз етеді; жауаптар жобаларын және қызметтік хат алмасуды дайындайды, Бағыныстылардың материалдарды дайындауын үйлестіреді, оларды басқарма бастығына келісуге береді; Басқа бөлімшелермен үйлестіруге қатысады;

15. КУ АЖ бойынша өз құзыреті шегінде мердігер ұйымдардың шарттық міндеттемелерін сүйемелдеуді жүзеге асырады; талдамалық және функционалдық міндеттер бөлігінде шарттық талаптардың орындалуын бақылайды, бұзушылықтар анықталған кезде қызметтік жазбалар немесе хабарламалар дайындайды және оларды әрі қарай келісу үшін жоба басшысына немесе басқарма бастығына береді; заңдық сүйемелдеумен және Қордың ішкі қауіпсіздік бөлімшесімен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді;

16. Қордың ішкі регламенттерінде, Орталық туралы Ережеде көзделген өзге де міндеттерді, сондай-ақ өз құзыреті шегінде басшылықтың тапсырмаларын орындайды.

Жалпы байқау келесі кезеңдерден тұрады:

1) Эссе.

2) Әңгімелесу.

Құжаттарды қабылдаудың соңғы күні: 22.09.2025 18:30:00
Өтініш беру МӘМС калькуляторы Іздеу